دانلود ۱۰ اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید برتر

زبان انگلیسی یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین زبان های دنیاست. در ایران هم برای خیلی از کارها بسیار به نفعتان است که زبان انگلیسی را بلد باشید. شاید یاد گرفتن زبان انگلیسی کمی برای دشواری داشته باشد، اما منافع زیادی دارد که تقریبا میتوانید همه جا از آن استفاده کنید. تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای اندروید وجود دارد که به شما کمک میکند آن را یاد بگیرید. آنها به دسته های مختلفی تقسیم میشوند. شما میتوانید همه تجربه یادگیری را با اپلیکیشن هایی مانند Memrise و Drops یکجا داشته باشید، با اپلیکیشن های HelloTalk یا Tandem تمرین کنید و مواردی که به سبک کلمه ای هستند را با اپلیکیشن هایی مانند Simply Learn English داشته باشید. ما گزیده ای از این سه دسته را در این مقاله برای شما آماده کردیم. با برنامه چی برای دانلود و بررسی ۱۰ اپلیکیشن آموزش زبان برتر همراه باشید. (منبع نوشته: AndroidAuthority)

اپلیکیشن آموزش زبان اندروید دانلود

در این مقاله اپلیکیشن های زیر معرفی میشوند:
Busuu
Drops: Learn English
Duolingo
Hello English
HelloTalk
Google Translate
Learning English Phrases
Memrise
Simply Learn American English
Tandem


اپلیکیشن های این مقاله بر اساس رتبه یا بهتر بودن مرتب نشده اند، ترتیب آنها بر اساس الفبا است و پیشنهاد میکنیم تا آخرین مورد را بررسی کنید.


Busuu

Busuu logo

Busuu یک اپلیکیشن آموزش زبان محبوب است. همچنین میتواند منوی نرم افزار را برای یادگیری زبان انگلیسی، به زبان های مختلف در بیاورد. همچنین از یک سری متد های رایج برای آموزش استفاده میکند. شما در این نرم افزار گرامر، املای کلمات، معنای کلمات، عبارت ها و مکالمه های انگلیسی آشنا شوید. همچنین میتوانید برای بهتر شدن لحجه هم با این برنامه تمرین کنید و در کل یکی از بهترین نرم افزار های آفلاین برای یادگیری انگلیسی میباشد. البته هرچند شما میتوانید مقدار بسیار زیادی از محتوی را به صورت رایگان برای شروع دریافت کنید، اما این نرم افزار گاهی دارای مشکلاتی هم میباشد.

دانلود busuu اپلیکیشن اندروید

Drops: Learn English

Drops logo

Language Drops در حقیقت دارای دو اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید است. یکی برای British English و دیگری برای American English تولید شده است. یعنی یکی از گزینه های بسیار خوبی است که میتوانید از آن استفاده کنید. روش یادگیری کلمات در این مورد، کمی سختگیرانه است. زیاد هم روی یادگیری گرامر تاکید ندارد. در عوض، انگلیسی محاوره ای و مکالمه ای را یاد میدهد که دراین راه خود به خود گرامر را هم فرا میگیرید. همچنین این اپلیکیشن دارای پشتیبانی آفلاین، بازی و چندین سطح اشتراک و قیمت های متفاوت است. این دو نرم افزار گزینه های خوبی هستند. مخصوصا برای کسانی که وقت زیادی در روز برای مطالعه ندارند.


Duolingo

Duolingo logo

Duolingo یکی از بهترین نرم افزار های یادگیری زبان اندروید است. این اپلیکیشن صد ها زبان مختلف را پشتیبانی میکند که انگلیسی فقط یکی از آنهاست. Duolingo از روش جالبی برای آموزش استفاده میکند. شما مقدار زیادی گرامر و کلمات را با استفاده از بازی کردن یاد میگیرید. این نرم افزار کمی رنگارنگ تر از اپلیکیشن های جدی مانند Mondly، Memris و غیره میباشد. همچنین جلسه های کوتاه برای یادگیری  سریعتر میتوانند بسیار به شما کمک کنند. معمولا ما این اپلیکیشن آموزش زبان اندروید را به عنوان اولین پیشنهاد به کاربران معرفی میکنیم.


Hello English

Hello English logo

Hello English یک اپلیکیشن آموزش زبان اندروید است که شهرت خیلی خوبی دارد. این اپلیکیشن به شما کمک میکند که انگلیسی را از طریق ۲۲ زبان دیگر یاد بگیرید. یعنی برای بسیاری از کاربران کارآمد باشد. در این برنامه ۴۷۵ درس، پشتیبانی آفلاین، یک دیکشنری ۱۰۰۰۰ کلمه ای و اساتیدی برای کمک کردن به شما وجود دارند. همچنین این نرم افزار از متدهای جالبی برای آموزش دادن استفاده میکند، مانند اخبار روزانه، کلیپ های صوتی و تصویری و حتی کتابهای الکترونیک. Hello English در حین تست ما به خوبی کار کرد و تا الان توانسته کاربران خود را راضی کند. البته برای خرید اشتراک باید پول بپردازید.

دانلود hello english اپلیکیشن اندروید

HelloTalk

HelloTalk logo

HelloTalk یکی از جالبترین نرم افزار های یادگیری زبان انگلیسی است. یعنی از نوعی شبکه اجتماعی برای آموزش استفاده میکند. شما با اشخاص دیگر هماهنگ میشوید. آنها هرچیزی که از زبان بلد هستند را به شما یاد میدهند و شما هرچیزی که بلد هستید را به آنها یاد میدهید. این تبادل اطلاعات به شما انگلیسی محاوره ای، کلمات و حتی گرامر را آموزش میدهد. این اپلیکیشن بیش از ۱۰۰ زبان را در خود دارد و دارای پشتیبانی از تماس صوتی، تماس تصویری، پیام متنی، پیام های تصویری و پیام های صوتی میباشد. ما بیشتر پیشنهاد میکنیم این مدل را به عنوان روش دوم برای یادگیری استفاده کنید. این اپلیکیشن همراه با چیزی مانند Duolingo میتواند به شما کمک کند بسیاری از مسیر را جلو بروید و پیشرفت زیادی داشته باشید.

دانلود hellotalk اپلیکیشن اندروید

Google Translate

Google Translate logo

Google Translate یک اپلیکیشن آموزش زبان عالی است. هم برای کسانی که در حال یادگیری برنامه نویسی هستند و هم برای آنهایی که در مسافرت به سر میبرند. این اپ سه وِیژگی اصلی دارد که آن را بسیار کاربردی ساخته است. اولین آنها یک مترجم استاندارد تبدیل متن به متن است. میتواند ترجمه را به ۱۰۳ زبان بصورت آنلاین و ۵۹ زبان بصورت آفلاین انجام بدهد. این اپ همچنین میتواند صحبت کردن شما را به صورت همزمان ترجمه کند. این یک ابزار عالی برای تمرین کردن مهارت های لغت و املای شماست. در نهایت هم شما میتوانید دوربین گوشی خودتان را به سمت اشیا بگیرید. اپلیکیشن میتواند این اشیاء را بصورت زنده برای شما ترجمه کند و این قابلیت برای مواردی مانند منوی رستوران ها، علامت های راهنمایی در خیابان ها و غیره به کار می آید. Google Translate کاملا رایگان است و هرکسی که در حال یادگیری زبان دوم است میتواند از آن استفاده کند.

دانلود google translate اپلیکیشن اندروید

Learning English Phrases

Learning English Phrases logo

Learning English Phrases یک اپلیکیشن آموزش زبان قابل دسترس و ساده برای اندروید است. این برنامه به عنوان یک phrasebook یا راهنمای مرجع بهترین عملکرد را دارد. یعنی دارای تعداد بسیار زیادی کلمه و عبارت با تلفظ های آمریکایی و انگلیسی (British) آنهاست. همچنین میتوانید صدای خودتان را ضبط کنید و بشنوید که چطور تلفظ میکنید. همچنین این اپ یکی از گزینه های خوب آفلاین برای یادگیری انگلیسی میباشد. ترکیب این برنامه با مواردی مانند Duolingo یا Busuu میتواند بسیار قدرتمند باشد.

دانلود learn english phrases اپلیکیشن اندروید

Memrise

Memrise logo

Memrise یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی میباشد. این اپ از زبان های مختلفی پشتیبانی میکند و انگلیسی یکی از آنها میباشد. Memrise یک وبسایت اجتماعی میباشد و از متد های آموزشی بسیار متنوعی استفاده میکند. این متد ها شامل درس های لغت و گرامر پایه که با بازی همراه شده اند، انگلیسی محاوره ای، راهنمای تلفظ و امکانات بسیار زیادی میشود. حتی پشتیبانی آفلاین هم دارد. اشکالی که دارد این است که از بقیه موارد کمی گران تر است. اما باز هم آنقدر محتوای رایگان در آن وجود دارد که برای مدت زیادی میتوانید از آن استفاده کنید. Mondly هم یکی از اپلیکیشن هایی است که از انگلیسی پشتیبانی میکند و کارکرد خوبی دارد.


Simply Learn American English

Simply Learn American English logo

Simply Learn American English یک اپلیکیشن آموزش زبان اندروید بسیار ساده است. البته این یکی بیشتر به عنوان یک phrasebook کاربرد دارد. ورژن پریمیوم آن بیشتر از ۱۰۰۰ کلمه و عبارت با ۳۰ دسته بندی مختلف دارد. در حالی که این عدد برای ورژن رایگان آن ۳۰۰ عدد میباشد. این اپ همچنین دارای تلفظ صوتی، امتحان های مختلف و فلش کارت هایی برای یادگیری آسان تر میباشد. یعنی میتواند یک دستیار عالی برای یادگیری شما در کنار اپلیکیشن های قدرتمند تری مانند Busuu، Duolingo یا Memrise باشد. برای اطلاعات بیشتر هم باید گفت که این نرم افزار بصورت آفلاین هم کار میکند.

دانلود simply learn amercian english اپلیکیشن اندروید

Tandem

Tandem logo

Tandem یک شبکه اجتماعی برای یادگیری زبان میباشد و شباهت زیادی به HelloTalk دارد. شما با مردم ارتباط برقرار میکنید، زبان خودتان را به آنها یاد میدهید و آنها هم زبان خودشان را به شما یاد میدهند. این اپلیکیشن از تماس های صوتی و تصویری در کنار پیام های عکسی، متنی و صوتی پشتیبانی میکند. با پشتیبانی کردن از ۱۵۰ زبان، نباید برای شما سخت باشد که یک نفر دیگر را برای یادگیری پیدا کنید. در Tandom همچنین دوره های آموزشی حرفه ای هم وجود دارند. همچنین میتوانید موضوعی را مشخص کنید که مثلا امروز دوست دارید بیشتر درباره آن یاد بگیرید. کارکرد این نرم افزار هم به عنوان یک مورد دوم برای یادگیری بسیار عالی است، درست مانند HelloTalk که آن را معرفی کردیم.


نظر شما چیست؟

شما میتوانید هر اپلیکیشن آموزش زبان که برای اندروید میشناسید و از آن استفاده کردید را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید. علاوه بر اینها میتوانید بررسی بهترین اپلیکیشن های ایران و جهان را از اینجا ببینید.

درباره نویسنده

5 در مورد “دانلود ۱۰ اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید برتر”

  1. اینا که هیچ کدوم فارسی نیست. خوب بود چندتا انگلیسی به فارسی معرفی میکردید.

    1. سلام.
      جتما در آینده معرفی خواهیم کرد. اما اپلیکیشن خوبی به زبان فارسی پیدا نکردیم که بتونه توی این لیست قرار بگیره، اگر شما میشناسین میتونین همینچا معرفی کنین. ممنونم

  2. من از اپلیکیشن زبان انگلیسی ریمرسی استفاده میکنم
    یک شبکه اجتماعی زبان هست که مشکل پارتنر برای تمرین روزانه رو حل کرده و اونجا صدها نفر هستن که میشه باهاشون تمرین کرد. این اپ رو میشه از بازار دانلود کرد
    سایتشون هم هست :
    Rimersi.com

  3. بهترین اپلیکیشن زبانی که دیدم و باهاش آیلتس گرفتم
    EnglishCo
    هست.
    همه ی ابزارای لازم برای آموزش رو داره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا