بهترین بازی های ترسناک اندروید به همراه دانلود

بهترین بازی های ترسناک اندروید

سالهای گذشته اگر میخواستیم درباره بهترین بازی های ترسناک اندروید بنویسیم، انتخاب های زیادی برای ما وجود نداشتند. اما اخیرا کیفیت آنها افزایش قابل توجهی داشته است. دو سال گذشته یک انقلاب را در بازی های ژانر وحشت در اندروید شاهد بودیم. ظهور فناوری هایی مانند واقعیت مجازی هم باعث شده تا این ژانر توجه بیشتری را به خودش جلب کند. هم اکنون بازی های بهتری را در این سبک شاهد هستیم. برای آشنایی و دانلود بهترین بازی های ترسناک اندروید با برنامه چی همراه باشید. (منبع نوشته: AndroidAuthority)


Another World

another world android game

Another World قسمتی از یک بازی قدیمی تر در سال ۱۹۹۰ میباشد. شما در نقش یک دانشمند وارد بازی میشوید که در نهایت سر از دنیای دیگری در می آورد. در آنجا توسط یک گرگ غول پیکر دنبال خواهید شد و همزمان باید پازل ها و مسائلی را برای پیدا کردن راه برگشت به خانه حل میکنید. شاید خود بازی روند ترسناکی نداشته باشد، اما اتمسفر و فضای بازی میتواند ترسناک باشد. فکر کنم نیازی به گفتن این موضوع نباشد که اگر پازل ها را درست حل نکنید بازی شما را گیر خواهد انداخت. میتواند این بازی را از لیست بهترین بازی های ترسناک اندروید با پرداخت ۳٫۹۹ دلار دانلود کنید.


Dead Effect 2

dead effect 2 android game

Dead Effect 2 یک بازی علمی تخیلی وحشتناک است. شما در نقش یکی از سه شخصیتی که درون بازی وجود دارد، بازی میکنید. هدف شما این است که level خود را بالا ببرید، اسلحه های جدید را پیدا کنید و در مقابل دشمنان از خودتان دفاع کنید. در این بازی هزاران دشمن خارجی، دالان های تاریک و بیست ساعت گیم پلی برای بازی کردن وجود دارد. گرافیک آن هم در نوع خودش بسیار خوب است. اما اگر از دستگاهی استفاده میکنید که Nvidia Shield داشته باشد، باز هم گرافیک آن بهتر خواهد شد. در بازی های سبک شوتر میتوانیم این بازی را یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید دسته بندی کنیم.


Distraint: Deluxe Edition

distraint android horror game

Distraint یکی از موارد جدید در سبک وحشت است که دارای گرافیک دست ساز و یک فرضیه ساده است. کنترلر های این بازی بسیار ساده هستند و شما میتوانید سریعا آنها را یاد بگیرید. این بازی معمولا از المنت های قدیمی ترسناک استفاده نمیکند. به جای آن، وحشت را در داستان این بازی قرار داده اند. در حقیقت این بازی خودش را به عنوان یک بازی ترسناک روانشناسی معرفی میکند. البته گیم پلی کوتاه است و میتوانید این بازی را در چند ساعت تمام کنید. نسخه Delux کمی گرانتر از نسخه معمولی آن است اما چیزهای بسیار بیشتری دارد.


Five Nights at Freddy’s Series

five nights at freddy house android game

Five Nights at Freddy’s نام یک سری عنوان بسیار محبوب در زمینه بهترین بازی های ترسناک اندروید است. سبک این بازی ها هم بصورت ترسناک کلاسیک است. کار شما این است که یک گوشه بنشینید و ومواظب روبات های زنده باشید. آنها سعی میکنند شما را بکشند. اگر بتوانی زنده بمانید بازی را برنده میشوید. همچنین این بازی یک خط داستان هم دارد. در کل در این سری ۵ بازی وجود دارد. مکانیک بازی ها هم با یکدیگر تفاوت دارد، اما روند اصلی آنها یکسان است. این مورد که از بهترین بازی های ترسناک اندروید است با قیمتی معادل ۲٫۹۹ دلار برای هر بازی در دسترس شما قرار دارد.


Fran Bow Series

fran bow android game

Fran Bow یکی دیگر از سری های ترسناک در میان بازی هاست. هرکدام از این بازی ها یک فصل جداگانه در خط داستان بازی است. برخلاف بقیه بازی ها که همه سری ها را تحت یک عنوان قرار میدهند، Fran Bow هر بازی را بصورت جداگانه برای دانلود قرار داده است. این بازی یک پازل است که شما با مدیریت خودتان انجام میدهید تا وارد یک دنیای جایگزین بشوید. داستان بازی به شدت وحشتناک است. در هر صورت این سری فوق العاده است و باید در لیست بهترین بازی های ترسناک اندروید قرار بگیرد. هر بازی در این سری برای شما ۱٫۹۶ دلار آب میخورد.


HideAndSeek

hide and seek android game

HideAndSeek یک بازی روانشناسانه دلهره آور با پس زمینه انیمه های ژاپنی میباشد. شما نقش Dorothy را بازی میکنید و در یک بازی قایم موشک درون کمد خوابتان میبرد. Dorothy وقتی که بیدار میشود اصلا نمیداند چرا آنجاست و خانه کاملا به چیز متفاوتی تبدیل شده است. شما منطقه را جستجو میکنید و آرام آرام خاطره های شما برمیگردد. همچنین این بازی دارای پازل، معما و ماجراجویی های خوبی است. این بازی هرچند یک مورد قدیمی است اما تجربه بسیار متفاوتی دارد. البته دستگاه های قدیمی سامسونگ ممکن است برای اجرا کردن آن به مشکل بخورند.


Into the Dead 2

into the dead 2 android game

Into the Dead 2 آخرین عنوان از یک سری بسیار محبوب در بین بهترین بازی های ترسناک اندروید است. این بازی یک سبک فرار بی نهایت است. همچنین بازی دارای یک حالت داستانی هم میباشد که دارای چندین پایان مختلف، اسلحه و تجهیزات اضافه است. همچنین این بازی مکانیزم های بیشتری نسبت به نسخه اول خود دارد. این بازی یک مدل فریمیوم دارد.


Oxenfree

oxenfree android game

Oxenfree یکی از جدیدترین عنوان ها در میان بهترین بازی های ترسناک اندروید است. این بازی یکی از موارد دلهره آور برای نوجوان هاست. آنها با ارواح سر و کله میزنند و با عواقب آن روبرو میشوند. این بازی دارای تعامل های بسیار عمیقی بین  کاراکتر هاست که در جریان داستان معمولی بازی قرار گرفته اند. گرافیک زیاد حرفه ای نیست. هرچند گیم پلی با اتمسفر بازی هماهنگی خوبی دارد. قیمت این بازی ۴٫۹۹ دلار بدون پرداخت درون برنامه ای است. همچنین برای بقیه پلتفرم ها، حتی Nintendo Switch، هم قابل دسترسی است. پس یعنی این بازی یک بازی کنسول هم میباشد.


Slayaway Camp and Friday the 13th

slayamay android game

Slayway Camp and Friday the 13th دو بازی سطح وحشت و پازلی است که توسط شرکت Blue Wizard Digital ساخته شده است. هردوی این بازی ها دارای گرافیک و کنترل های بسیار مشابهی هستند. شما پازل ها را حل میکنید، به قتل میرسانید و خون های بیشتر و بیشتری میبینید. البته باید gore mode را فعال کنید. Slayway Camp دارای ۱۴۰ مرحله است و Friday the 13th بیشتر از ۱۰۰ مرحله دارد. پس یعنی برای سرگرم کردن شما میتواند بسیار مفید باشد. این بازی ها به سادگی در بین بهترین بازی های ترسناک اندروید که تا کنون ساخته شده اند قرار میگیرند. Slayway Camp قیمت ۲٫۹۹ دلاری و Friday the 13th رایگان است که پرداخت درون برنامه ای دارد و میتواند تا ۹٫۹۹ دلار برای شما آب بخورد.


The Walking Dead series from Telltale

walking dead android game

The Walking Dead یک سری از بازی های ترسناک از کمپانی Telltale Games میباشد. این بازی ها بر اساس کامیک ها و سریال های تلویزیونی که با همین نام منتشر شده اند، ساخته شده است. در هر بازی شما در ۵ قسمت بازی میکنید و باید از دست زامبی ها، مردم دیوانه و دیگر موانع زنده فرار کنید. در این سری کلا ۴ بازی وجود دارد.همه این بازی ها دارای پازل، ماجراجویی، اشیاء مخفی و چیزهای بیشتری است. این بازی گاهی ممکن است بسیار وحشتناک شود، اما در بیشتر مواقع فقط سرگرم کننده است. همه بازی ها فقط فصل اول را بعد از دانلود در اختیار شما قرار میدهند. برای بقیه فصل ها باید آنها را خریداری نمایید.


نظر شما چیست؟

اگر شما هم موردی میشناسید که میتواند در بهترین بازی های ترسناک قرار بگیرد، در زیر این پست آن را به ما معرفی کنید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا