بررسی و دانلود بهترین بازی چند نفره اندروید

بازی های اندروید مرتب دارند بهتر و بهتر میشوند. در گذشته ما بازی های پازل ساده ای داشتیم و میتوانستیم مخاطبان فیسبوک خودمان را دعوت کنیم که با ما به بازی بپردازند. در گذشته تعدادی کمی بازی چند نفره اندروید وجود داشت. اما امروزه هزاران بازی چند نفره اندروید ساخته شده است که میتوانند از ویژگی هایی مانند همکاری همزمان و بازیکن علیه بازیکن (PvP) پشتیبانی بکنند. در حقیقت بیشتر بازی های امروز یک قسمت چند نفره دارند. اگر دنبال بازی ای هستید که همراه با دوستانتان بازی کنید، در این مقاله بهترین های بازی چند نفره اندروید را برای شما اماده کرده ایم. با برنامه چی برای بهترین بازی های مولتی پلیر اندروید همراه باشید. (منبع نوشته: AndroidAuthority)

بهترین بازی چند نفره اندروید

در این مقاله بازی های زیر بررسی میشوند:
AdventureQuest 3D
Arena of Valor
Asphalt Extreme
Critical Ops
Crossy Road
Hearthstone
Minecraft
NBA Jam
NOVA Legacy
PUBG Mobile
Riptide GP: Renegade
Supercell games
Unkilled
Vainglory
Zynga’s With Friends games


AdventureQuest 3D

AdventureQuest 3D یک بازی چند نفره اندروید است که به تازگی تولید شده است.  این بازی به سبک MMORPG کار میکند (به بازی های چند نفره ای که افراد زیادی همزمان آن را بازی میکنند، MMORPG میگویند). این بازی شامل تعداد زیادی از موارد است مانند هزاران کار برای انجام دادن، کلاس های مختلفی، مسئولین حمله، زندان و حتی امکان چیدن استراتژی ها میباشد. چیزی که باعث شده این بازی در این لیست قرار بگیرد این است که AdventureQuest 3D کاملا کراس پلتفرم است. یعنی میتواند روی چندین پلتفرم اجرا بشود. میتوانید روی موبایل یا روی کامپیوتر بازی را اجرا کنید. در بازی قابلیت های چت کردن، حمله کردن و حتی بازی PvP وجود دارد که میتوانید با آدم های دیگر بازی کنید. پیشنهاد میکنیم حتما این بازی را امتحان کنید.


Arena of Valor

Arena of Valor یک بازی چند نفره اندروید است که به تازگی منتشر شده و به سبک MOBA ساخته شده است. (بازی های مولتی پلیر که در آنها جنگ تن به تن وجود دارد MOBA گفته میشود). شما یک قهرمان انتخاب میکنید و به زمین بازی جایی که دیگر بازیکنان هم حاضر هستند وارد میشوید. سپس باید در مبارزه های پنج نفر در مقابل پنج نفر شرکت کنید تا زمانی که یک نفر برنده بشود. این بازی شامل ۴۰ قهرمان، مسابقه های ۱۰ دقیقه ای، بازی تیمی با دوستانتان و موارد بیشتری است. همچنین در این بازی مسابقات سه به سه و یک به یک هم وجود دارد. همانند دیگر بازی های سبک MOBA این بازی هم کاملا رایگان است و برای محتوای غیرضروری که بر اجرای برنامه تاثیری ندارد، پرداخت درون برنامه ای قرار گرفته است. این بازی در کنار Vainglory یکی از بهترین های سبک MOBA است.


Asphalt Extreme

سری Asphalt از کمپانی Gameloft از مشهور ترین های بازی چند نفره اندروید است. همچنین این بازی در میان بهترین بازی های مسابقه ای اندروید نیز میباشد. Asphalt Extereme آخرین بازی از این سری میباشد. شما در این بازی درون یک سری ماشین آفرود در مسابقه های مختلف رانندگی میکنید. ۵۰ ماشین مختلف هم برای مسابقه دادن در اختیار شماست. علاوه بر اینها یک قسمت مولتی پلیر همزمان هم در بازی وجود دارد و حتی میتوانید ماشین ها را شخصی سازی بکنید. همچنین نزدیک به ۳۰۰ رویداد، ۱۱۰۰ چالش و همچنین رویداد هایی که محدودیت زمانی دارند  هر هفته عوض میشوند. معمولا منو ها در بازی های آسفالت خوب نیستند ولی خود بازی خیلی خوب عمل میکند.


Critical Ops

Critical Ops یک مورد در لیست ۱۵ تایی بهترین بازی چند نفره اندروید است که به سبک شوتر اول شخص (FPS) ساخته است. داستان پایه ای این بازی تقریبا یک مدل رایج است. تعداد زیادی تروریست در بازی وجود دارد و وظیفه شما این است که آنها را از بین ببرید. البته حتی میتوانید به عنوان تروریست هم بازی کنید و تا میتوانید خرابی به بار بیاورید. این بازی از جنگ های چند نفره مانند همه بازی های FPS پشتیبانی میکند. اما برخلاف بقیه این بازی هیچ خرید درون برنامه ای ندارد که در جریان بازی تاثیرگذار باشد. شما فقط میتوانید برای اسلحه ها و شخصیت خودتان مواردی را خریداری نمایید. میتوان گفت یکی از موارد بسیار خوب لیست ۱۵ تایی بهترین بازی چند نفره اندروید، همین بازی میباشد و برای آنهایی خوب است که میخواهند با مهارتهایشان به مبارزه بپردازند. بازی Modern Combat 5 هم یک مورد از بهترین بازی چند نفره اندروید میباشد، البته اگر این بازی نتواند خواسته های شما را برآورده کند.


Crossy Road

Crossy Road یکی از بازی های سبک مسابقه ای در لیست ۱۵ تایی بهترین بازی چند نفره اندروید است. هدف شما این است که بدون کشته شدن از چند جاده و مسیر بگذرید و تا جایی که میتوانید این کار را طول بدهید. این بازی دارای تعدا زیادی شخصیت مختلف است که میتوانید با آنها بازی کنید و همچنین دارای یک مولتی پلیر محلی هم هست که میتوانید با دوستانتان به یک شبکه وای فای وصل بشوید و با یکدیگر بازی کنید. بازی از تعداد ۲ تا ۴ نفر را میتواند پشتیبانی بکند. نمیتوانیم بگوییم این بازی بهترین بازی چند نفره اندروید است، اما این بازی مخصوص خانواده است و برای گذراندن وقت گزینه مناسبی است. مشخصا یکی از بهترین بازی های مولتی پلیر محلی اندروید است.


Hearthstone

Hearthstone در اصل نوعی کارت بازی است. شما باید در این بازی با استفاده از یک سری کارت ها باید بصورت آنلاین با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. همچنین یک قابلیت وجود دارد که میتوانید با استفاده از هوش مصنوعی کامپیوتر دست خودتان را محک بزنید. البته لذت اصلی بازی زمانی است که با بازیکنان آنلاین روبرو میشوید. این بازی هم بر روی کامپیوتر و هم بر روی موبایل اجرا میشود. همه کاری که باید بکنید این است که در battle.net یک حساب کاربری ایجاد کنید. این بازی به شدت معروف است و برای شما پیدا کردن افراد دیگر درون بازی اصلا سخت نخواهد بود.


Minecraft

Minecraft: Pocket Edition یکی از مشهور ترین بازی های مولتی پلیر تاریخ روی همه پلتفرم هاست. شما درون یک دنیا که به صورت اتفاقی تولید شده است انداخته میشوید و تقریبا میتوانید هرکاری که میخواهید بکنید. در آپدیت های اخیر همچنین پشتیبانی از PC و Xbox One هم به آن اضافه شده است. یعنی شما میتوانید تقریبا هرجایی با دوستان خود بازی کنید. بازی دارای دو مدل خلاقانه و زنده ماندن است. مدل خلاقانه اجازه نمیدهد شما کشته بشوید. در حالت زنده ماندن هم آدم های بد از در و دیوار سبز میشوند، یک سیستم غذایی وجود دارد و. شما میتوانید بمیرید. کسانی که دنبال یک بازی با کیفیت کنسول روی موبایل میگردند، احتمالا بهتر از این پیدا نمیکنند. قسمت بازی ۶٫۹۹ دلار است و خرید درون برنامه ای برای تغییر ظاهر بازیکنان است.


NBA Jam

NBA Jam شاید بهترین بازی چند نفره اندروید در سبک ورزشی باشد که اکنون موجود است. درون این بازی میتوانید بسکتبال را دونفره بازی کنید و گیم پلی خوبی را هم شاهد باشید و برای اجرای تکنیک ها امتیاز اضافه دریافت کنید. هدف شما هم مانند همه بازی های بسکتبال این است که برنده بازی باشید. این بازی شامل مولتی پلیر آنلاین، مولتی پلیر لوکال، پشتیبانی از اندروید تی وی، پشتیبانی از کنترلر ها، و هیچگونه خرید درون برنامه ای میباشد. وقتی صحبت از بازی های چند نفره ورزشی میشود میتوان گفت این یکی از بهترین هاست.


NOVA Legacy

NOVA Legacy آخرین بازی در سری NOVA میباشد. همچنین اولین مورد در این سری است که از همان ابتدا از مولتی پلیر پشتیبانی میکند. در کل بازی دارای مدل کمپین، رویداد های خاص، یک مدل بازی که Special Ops نام دارد و چیزهای بیشتری میشود. مولتی پلیر آنلاین شامل مسابقه های مرگ و شخصی سازی کاراکتر میشود. این بازی تازه تولید شده است و هنوز فضا برای رشد دارد. اما با اینحال هنوز هم از در لیست ۱۵ تایی بهترین بازی چند نفره اندروید قرار میگیرد. در آخر هم بگویم اجازه ندهید ۳۰ مگابایت شما را گول بزند، بازی به فضای بیشتری نیاز دارد.


PUBG Mobile

برای PUBG Mobile مدت زیادی طول نکشید که در لیست ۱۵ تایی بهترین بازی چند نفره اندروید قرار بگیرد. این بازی مشهور است، سرگرم کننده است و روی دستگاه های مدرن به خوبی اجرا میشود. شما در این بازی روی یک چزیره همراه با ۹۹ بازیکن دیگر قرار میگیرید. آخرین نفری که باقی بماند برنده میشود. شما همه انواع اسلحه ها و تجهیزات را درون جزیره پیدا میکنید. مرزهای محدوده ای که میتوانید در آن بازی کنید هم مرتبا کوچک تر میشوند. اگر از این مرز ها بیرون بروید، بازی خودش شما را خواهد کشت. این بازی یک تجربه بسیار خوب به شما میداد تا قبل از اینکه Fortnite ارائه بشود.


Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade احتمالا بهترین بازی چند نفره اندروید به سبک مسابقه ای میباشد. مدل کمپین سرگرم کننده است و اتفاقات بسیار زیادی درون آن رخ میدهند. همچنین یک قسمت داستانی، تجهیزاتی که میتوانید بخرید و آپگرید کنید و موارد بیشتری در بازی وجود دارند. قسمت مولتی پلیر بازی از متوسط بهتر است. تا تعداد ۸ بازیکن میتوانند در مسابقه های رو در رو شرکت داشته باشند. همچنین میتوانید روی یک صفحه بصورت دو نفره بازی کنید یا اینکه سخت افزار استفاده شده توسط بازی را کنترل کنید. همچنین در مدل مسابقه ای میتوانید برای زدن رکورد زمان بهترین بازیکن ها مسابقه بدهید. در این بازی هیچ خرید درون برنامه ای وجود ندارد.


Supercell games

Supercell چند تا از محبوبترین بازی های اخیر مولتی پلیر اندروید را منتشر کرده است. بزرگترین عناوین آنها Clash of Clans، Clash Royale و Boom Beach است. Clash of Clans و Boom Beach بازی های استراتژیک هستند. یعنی بازیکن ها قلعه و ارتش میسازند تا با یکدیگر برای منابع بجنگند. Clash Royale یک بازی با کارت مانند Hearthstone است. هر بازی هزاران بازیکن فعال دارد که یعنی پیدا کردن کسی برای بازی کردن اصلا سخت نیست. آخرین بازی آنها Brawl Stars نام دارد که تقریبا شبیه بازی های MOBA ساخته شده است. این بازی ها میتوانند تجربه خوبی را برای شما رقم بزنند.


Unkilled

Unkilled یک بازی شوتر اول شخص است که باید زامبی ها را درون آن بکشید. در این بازی باید ماموریت هایی انجام بدهید که تا کنون بیش از ۱۵۰ ماموریت در آن وجود دارد و بیشتر هم میشود. همچنین میتوانید اسلحه پیدا و آپگرید کنید، هدف های زیادی را از بین ببرید و کارهای بیشتری انجام بدهید.مولتی پلیر آنلاین به سبک جدید ساخته شده ولی هنوز هم خوب است. شما میتوانید با مردم به روش قدیمی PvP بجنگید. در حقیقت میتوانید یک ارتش از زامبی ها درست کنید و به تاسیسات بازیکن های دیگر حمله کنید. مکانیک و گرافیک بازی هم از حد متوسط بالاتر میباشند.


Vainglory

Vainglory را میتوان بهترین بازی چند نفره اندروید به سبک MOBA نامید. برای آنهایی که با MOBA اشنا نیستند باید بگوییم که هدف شما این است تا با دوتا از بازیکن های دیگر یک تیم تشکیل بدهید و به بازیکن های دیگر حمله بکنید. شما میتوانید در یک زمین بازی کامل بجنگید، نیروهایی را به دست بیاورید، و استراتژی هایی را برای برنده شدن استفاده بکنید. MOBA در بازی های مولتی پلیر مشهور است و Vainglory هم از این قاعده مستثنی نیست. در این بازی ۳۰ شخصیت برای قفل گشایی، انواع مختلفی از مودهای بازی برای انتخاب و هزاران المنت اجتماعی است. همچنین میتوانید از ربات ها برای بازی کردن استفاده کنید. تصمیم با خودتان است.


Zynga’s With Friends games

Zynga تعدادی بازی بسیار خوب مولتی پلیر تولید کرده است. این بازی ها شامل Words With Friends، Gems With Friends، Draw Something، Chess With Friends، Crossword With Friends و آخرین بازی آنها Words With Friends 2 میشود. میتوانید در این بازی با یک غریبه و یا یکی از دوستانتان برای یک مسابقه آنلاین روبرو بشوید. این بازی ها زیاد پیچیده نیستند. اما در هر صورت مخصوص خانواده، راحت برای عادت کردن و ساده برای بازی کردن هستند. همه بازی ها به شما اجازه میدهند به فیسبوک متصل بشوید تا بتوانید دوستان خود را راحت تر پیدا کنید. این بازی ها عالی نیستند ولی مخصوص بچه ها، ساده و سرگرم کننده میباشند.


نظر شما چیست؟

آیا تا کنون با هیچکدام از بازی های مولتی پلیر آنلاین که در این لیست وجود داشتند بازی کرده اید؟ آیا بازی مولتی پلیری را میشناسید که بتواند در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات و تجربه های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا