تاثیرات اپلیکیشن بر کسب و کار

تاثیرات اپلیکیشن بر کسب و کار شما که از آن ها بی خبرید

اگر میخواهید موفق تر از گذشته عمل کنید، وجود اپلیکیشن برای کسب و کار شما یک امر ضروری است. با گسترش استفاده از موبایل در میان مردم عادی و همه گیر شدن اینترنت در کشورمان ایران، نباید از تاثیرات اپلیکیشن موبایل بر روی کسب و کارتان، چشم پوشی کنید. برای آگاه شدن از مزایای داشتن اپلیکیشن برای کسب و کار خود، با برنامه چی همراه باشید.

این مقاله دارای قسمت های زیر است:
گذشته های بدون تلفن همراه
پیشی گرفتن گوشی از لپتاپ
مزایای اپلیکیشن برای کسب و کار
افزایش مشتریان و حوزه فروش
معرفی و به روز رسانی آسان محصولات
برند سازی و درآمد بسیار بیشتر
یک راه موثر برای تبلیغات با هزینه کم
وفاداری مشتریان
مقایسه
نظر شما درباره ی تاثیرات اپلیکیشن؟


گذشته های بدون تلفن همراه

تاثیرات اپلیکیشن بدون تلفن

تا همین چند سال پیش تلفن های همراه هنوز راه خود را به زندگی ما باز نکرده بودند. در زمانی که از گوشی های پیشرفته خبری نبود، معمولا افراد در فکر راه انداختن کسب و کاری کوچک در محله یا نهایتا شهر خود بودند. این کار هم اصلا مشکلی نداشت و با توجه به امکانات موجود، عملی بسیار طبیعی به حساب می آمد.

اما اگر امروزه هم بخواهید با همین روش به کسب و کار خود ادامه دهید، یقینا در میان بازنده ها جای خواهید گرفت. برای موفق شدن باید از امکانات به روز استفاده کنید.

در گذشته معمولا کسب و کار ها در حیطه ی محله یا شهر بودند، اما اگر امروز هم بخواهید با همین روش کسب و کار خود را ادامه دهید، یقینا در میان بازنده ها جای خواهید گرفت.


پیشی گرفتن گوشی از لپتاپ

پیشی گرفتن گوشی از لپتاپ تاثیرات اپلیکیشن

تلفن های همراه امروزه بسیار بیشتر از کامپیوتر یا لپتاپ مورد استفاده قرار میگیرند. با عرضه ی تلفن های هوشمند بسیار قدرتمند، امروزه اکثر ما یک کامپیوتر را در جیب های خود داریم. تلفن های هوشمند را میتوانید همه جا همراه خود باشید. با نگاه کردن به اطراف خود هم میتوانید ببینید که اکثر افراد در حال استفاده از یک گوشی هوشمند هستند. در مقابل تعداد افراد کمی را میتوان پیدا کرد که برای همه کار های روزانه خود از لپتاپ یا کامپیوتر استفاده کنند.

آمار ها نشان میدهند که از سال 2017 کاربران موبایل بیشتر از کاربران سایر دستگاه ها، از اینترنت استفاده میکنند. بنابراین تاثیرات اپلیکیشن بر کسب و کار شما بسیار بیشتر از سالهای گذشته می باشد.


مزایا و تاثیرات اپلیکیشن

مزایای اپلیکیشن برای کسب و کار

تاثیرات اپلیکیشن بر روی کسب و کار شما میتواند در حد یک انقلاب بزرگ باشد. داشتن یک اپلیکیشن موبایل مزیت های فراوانی را به همراه دارد که ممکن است از آنها بی خبر باشید. در ادامه مهترین این مزیت ها را بررسی میکنیم.


افزایش مشتریان و حوزه فروش

افزایش مشتریان تاثیرات اپلیکیشن

استفاده از اپلیکیشن محدودیتهای مکانی کسب و کار شما را از بین میبرد و باعث افزایش مشتریان شما خواهد شد. به لطف اینترنت، همه میتوانند از هر جایی که باشند به محصولات شما دسترسی داشته باشند. با راه اندازی یک اپلیکیشن مبتنی بر اینترنت، میتوانید محصولات خود را در بازاری به وسعت کل جهان عرضه کنید.

شبکه ی اینترنت، باعث میشود تا کسب و کار شما از محدودیت محله یا شهرتان رها شود. هرچقدر هم که بازار و جامعه مشتریان بزگتری داشته باشید، فروش  و درآمد بیشتری هم از کسب و کار به دست بیاورید.


معرفی و به روز رسانی آسان محصولات

بروزرسانی محصولات تاثیرات اپلیکیشن

از طریق اپلیکیشن میتوانید در کمترین زمان ممکن محصولات جدید خود را به همه ی مشتریان معرفی کنید. به این روش میتوانید همه مشتریان را از محصولات جدید و یا محصولات پروفروش خود آگاه کنید. این موارد منجر به افزایش فروش و درآمد شما میشود که از تاثیرات اپلیکیشن در کسب و کار به حساب می آیند.


برند سازی و درآمد بسیار بیشتر

برند سازی تاثیرات اپلیکیشن

از تاثیرات اپلیکیشن برند سازی قوی تر است که میتواند درآمد بسیار بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. شما هم حتما با تفاوت کسب و کار های برند و انواع معمولی آنها آشنا شده اید. شرکت هایی که برند مشهوری در زمینه ی خود محسوب میشوند میتوانند محصولات مشابه را با قیمت های بسیار بیشتر به فروش برسانند. جالب تر اینکه مشتریان هم بیشتر به خرید از برند ها تمایل دارند. یعنی حاضرند در قبال پرداخت پول بیشتر، محصول برند را خریداری کنند تا حس اعتماد بنفس بیشتری داشته باشند.

برند بصورت ساده، به رفتار  و کیفیت خدمات شما در طول فعالیتتان گفته میشود. مشخص است که با استفاده از اپلیکیشن موبایل میتوانید در کنار معرفی بیزینس خود، خدمات بسیار بیشتر و با کیفیت تری را به مشتریان خود ارائه دهید. از این نظر، تاثیرات اپلیکیشن روی ساختن برند شما بسیار مثبت و مشهود است.


یک راه موثر برای تبلیغات با هزینه کم

تبلیغات تاثیرات اپلیکیشن

میتوانید موثر ترین تبلیغات محصول خود را، با کمترین هزینه از طریق اپلیکیشن انجام دهید. ما از تبلیغات برای معرفی خود، محصولات و یا خدماتمان استفاده میکنیم. تبلیغ کردن همیشه بسیار پر هزینه است. هدف این کاراین است که محصولات خود را در معرض دید بازه ی بیشتری از مشتریان قرار دهیم. در اغلب موارد هم به دلیل نادرست انتخاب کردن جامعه هدف، تبلیغات فقط تلف کردن هزینه به حساب می آید.

اگر اپلیکیشن شما در میان مشتری ها به خوبی شناخته شود، بدون شک بهترین راه برای تبلیغات کسب و کارتان میباشد و این مورد از بهترین تاثیرات اپلیکیشن بر کسب و کار است. در حالی که هزینه های بسیار زیاد و معمول تبلیغات را پرداخت نخواهید کرد.


وفاداری مشتریان

وفاداری مشتریان تاثیرات اپلیکیشن

افزایش وفاداری مشتریان از بهترین تاثیرات اپلیکیشن روی کسب و کار شما میباشد. هنگامی که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه کنید، مطمئنا باعث میشوید که مشتری ها، به شما بسیار وفادار بشوند. داشتن اپلیکیشن موبایل میتواند باعث راحت شدن تعامل با کاربر و در نتیجه اعتماد سازی میشود.


مقایسه

مقایسه تاثیرات اپلیکیشن

با توجه به تاثیرات اپلیکیشن موبایل روی کسب و کار شما مانند تبلیغات بدون دغدغه، برند سازی بهتر، افزایش درآمد و وفاداری مشتریان، اکیدا به شما پیشنهاد میکنم به فکر راه اندازی اپلیکیشن موبایل برای ارائه خدمات و محصولات خود باشید.

برای موفقیت در کسب و کار خود همیشه باید به روز باشید. بدون شک تاثیرات اپلیکیشن موبایل میتواند درآمد شما را تا مقدار بسیار زیادی افزایش دهد. فکر راه اندازی یک کسب و کار موفق از روش های قدیمی را به طور کلی از ذهن خود بیرون کنید.


نظر شما درباره ی تاثیرات اپلیکیشن؟

به نظر شما تاثیرات اپلیکیشن ها روی کسب و کار چه موارد دیگری میتواند باشد؟ تا به حال از این روش برای بهبود بیزینس خود استفاده کرده اید؟ تجربه و نظر های خود را با دیگران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.


منابع بیشتر برای مطالعه

میتوانید از منابع زیر برای مطالعه بیشتر در این زمینه استفاده کنید:

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا