چهار ویژگی جدید گوگل نیوز که اخبار را در دسترس همه قرار میدهد

  • گوگل در حال به روز کردن نرم افزار Google News جهت ارائه خدمات بهتر برای گوشی هایی نه چندان قدرتمند و مکان هایی با سرویس دهی ضعیف است.
  • به نظر می رسد چهار ویژگی جدید قرار است بر روی محیط اندروید متمرکز باشد، این در حالی است که همه از آن سود خواهند برد.
  • گوگل اذعان داشته که در چند هفته آتی از چهار ویژگی جدید گوگل نیوز رونمایی خواهد کرد.

اپلیکیشن Google News در صد کشور در دسترس بوده و ده ها زبان را پشتیبانی می کند. گذشته از اینکه این نرم افزار در بسیاری از مناطق جهان کارایی دارد؛ اگر مردم گوشی یا اینترنت مطمئن و امن نداشته باشند تمام خدمات ارائه شده برای آنها از دسترس خارج میشود. با برنامه چی همراه باشید.

به همین دلیل امروزه گوگل نوید رونمایی از چهار ویژگی جدید گوگل نیوز را می دهد که به هر کسی در هر کجای دنیا که باشد این اجازه را می دهد که دسترسی مطمئن تری به اخبار داشته باشند.

چهار ویژگی جدید قرار است بر روی محیط اندروید و مناطقی از دنیا که استفاده از این گوشی ها متداول است متمرکز باشند. با این حال این ویژگی های جدید برای هر کسی مفید خواهد بود، حتی برای کسانی از شما که در شهری با پوشش بسیار خوب اینترنت هستید و از گوشی های چند میلیونی مانند آیفون استفاده می کنید.


چهار ویژگی جدید گوگل نیوز به شرح زیر است:

  • ویدئوهای درون گوگل نیوز در صورت قابل اجرا بودن، از طریق youtube پخش خواهند شد.
  • در حالت ضروری برای صرفه جویی در مصرف اینترنت، اخبار کوتاه از عکس به متن تبدیل خواهند شد.
  • در حالت ضروری ویدئوها و گیف ها به صورت خودکار پخش نشده و عکس ها در فرمت فشرده دانلود خواهند شد. در این حالت اگر مایل به دیدن ویدئو یا گیف یا عکس با کیفیت و رزولوشن بالا باشید می توانید بر روی آن کلیک کنید.
  • شما قادر خواهید بود در زمانی که آفلاین هستید مقالات را ذخیره کرده و بعد که به اینترنت دسترسی پیدا کردید آنها را مطالعه کنید.

زمانی که شرایط برای این چهار ویژگی جدید Goole News مناسب باشد، آنها به صورت خودکار اعمال خواهند شد و نیازی نیست نگران تنظیمات فعال کردن آنها باشید. تنها کاری که باید بکنید این است که منتظر به روز رسانی های بعدی نرم افزار اخبار گوگل باشید که در چند هفته آتی منتشر خواهد شد و شامل تغییرات جدید می باشد.

شما چه فکر می کنید؟ آیا این تغییرات زندگی شما را آسان تر خواهد کرد؟

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا