برای گردهمایی توسعه دهندگان اندروید ۲۰۱۸ آماده باشید

گردهمایی توسعه دهندگان اندروید ۲۰۱۸ در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. برای اطلاع از برگزاری مراسم با برنامه چی همراه باشید. (منبع نوشته: androidauthority)

گوگل نوید یک اپلیکیشن رسمی برای گردهمایی توسعه دهندگان اندروید ۲۰۱۸ که به زودی برگزار خواهد شد را داده است.
این اپلیکیشن برنامه کنفرانس ها را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید کنفرانس ها را به صورت زنده تماشا کنید.
همچنین این اپلیکیشن می تواند نقش یک اپلیکیشن فوری را ایفا کند که به شما این اجازه را می دهد بدون اینکه آن را به صورت کامل بر روی دستگاه خود دانلود کنید از آن استفاده کنید.

در کنار برگزاری گردهمایی توسعه دهندگان اندروید ۲۰۱۸ توسط گوگل، این شرکت نوید یک اپلیکیشن رسمی برای این گردهمایی را داده است.

این اپلیکیشن به شما اجازه دسترسی به برنامه کنفرانس ها، تمام مطالب اصلی، جلسات و مباحثه ها را می دهد که در مدت زمان دو روز برگزار خواهد شد. همچنین شما می توانید این وقایع را بر روی تقویم خود دخیره کنید. این وقایع براساس نوعشان رنگ بندی شده اند.

شما می توانید با این اپلیکیشن وقایع را به صورت زنده دنبال کنید، همچنین می توانید از طریق وبسایت نیز همه وقایع را دنبال کنید (اگر اپلیکیشن با نیاز های شما منطبق نباشد).

اپلیکیشن موبایل

به عنوان یک پیشکش، اپلیکیشن این گردهمایی توسعه دهندگان اندروید ۲۰۱۸ میتواند نقش یک اپلیکیشن فوری را ایفا کند و این امکان را به شما می دهد که بدون دانلود کردن آن بر روی دستگاه خود از آن استفاده کنید. به همین دلیل هنگامی که به صفحه اپلیکیشن گردهمایی توسعه دهندگان اندروید ۲۰۱۸ در Play Store مراجعه کنید، گزینه “Open App” را خواهید دید.

از گردهمایی توسعه دهندگان اندروید ۲۰۱۸ انتظار آن می رود که برنامه نویسان اندروید را از با هر سبک زندگی که دارند، به مدت دو روز گرد هم بیاورد تا با تیم مهندسی گوگل به جلسات تخصصی بپردازند. همچنین سخنرانی اصلی در کار است که توسط Dave Burke نائب رییس تیم مهندسی اندروید و Stephanie Cuthbertson مدیر گروه تولید ماشین جست و جو گر گوگل و تبلیغات در طول میزبانی در گردهمایی توسعه دهندگان اندروید در سال ۲۰۱۷ ارائه شد.

بحث های حول محور گردهمایی توسعه دهندگان اندروید ۲۰۱۸ به احتمال زیاد رو روی nitty-gritty اندروید و ابزار SDK آن خواهد بود که به صورت جدی با Google I/O مقایسه می شود و معمولا بیشتر اخبار مطابق میل مصرف کننده ارائه می دهد.

شما می توانید اپلیکیشن گردهمایی توسعه دهندگان اندروید ۲۰۱۸ را از لینک زیر دانلود کنید. گردهمایی توسعه دهندگان اندروید در موزه تاریخچه کامپیوتر در کالیفرنیا برگزار خواهد شد در از ۷ نوامبر الی ۸ نوامبر کار خواهد کرد.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا