بهترین اپلیکیشن های اندروید تا اوریل 2018

10 مورد از بهترین اپلیکیشن های اندروید تا آوریل 2018

توسعه دهندگان و سازندگان اپلیکیشن همواره برای بهبود تجریه ما از گوش های هوشمند و تبلت ها تلاش میکنند. در حقیقت تعداد زیادی اپلیکیشن اندروید به صورت روزانه تولید میشوند که بررسی کردن تمام آنها کاری غیرممکن است. همچنین معرفی بهترین از میان بهترین ها کاری بسیار دشوار است. اما اگر میخواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، با برنامه چی برای معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید تا آوریل 2018 همراه باشید. (منبع نوشته: AndroiAuthority)

این مقاله دارای قسمت های زیر میباشد:
Amazon Kindle Lite
(نمونه ایرانی): اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو
Base Calculator and Converter
Browsery by Barnes & Nobles
BudRey
(نمونه ایرانی): نرم افزار کیف پول ایرانی محک
God of War: Mimir’s Vision
Internet by Amazon
Immersive Mode Manager
Sa2ration (نیازمد روت)
Seven Minute Workout Training Challenge
Smart Launcher 5
نظر شما چیست؟


Amazon Kindle Lite

Amazon Kindle Light بهترین اپلیکیشن های اندروید تا اوریل 2018

اپلیکیشن Amazon Kindle Lite یک نمونه ی سبک تر از برنامه معروف Amazon Kindle است. کل حجم فایل نصب این نرم افزار 2 مگابایت میباشد. همچنین بسیاری از خصوصیات اپلیکیشن اصلی را هم در خود جای داده است. قابلیت هایی مانند: همگام سازی (Sync کردن) کتابخانه، حالت شب و همچنین نگه داشتن آخرین صفحه ای که در حال خواندن آن بوده اید.

البته میتوان گفته سنگینی و کند بودن برنامه اصلی را ندارد. متاسفانه این اپلیکیشن در همه کشور ها قابل دسترسی نیست. امیدواریم که آمازون، دسترسی به آنرا برای همه کشور ها آزاد کند. اما به دلیل عملکرد و امتیاز خوبی که کسب کرده است، آن را در لیست بهترین اپلیکیشن های اندروید تا آوریل 2018 قرار دادیم.


(نمونه ایرانی): اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو

فیدیبو را میتوان یکی از مفید ترین برنامه هایی دانست که به شما کمک فراوانی میکند. در اصل این اپلیکیشن یک نمونه ی بسیار خوب از کتاب خوان هایی است که میتواند نیاز شما برای خریدن انواع کتاب ها را برطرف کند.

همچنین قابلیت هایی مانند نشانه گذاری (Highlight) کردن متن، افزودن یادداشت، نگه داشتن صفحه ای که در حال خواندن آن بودید و اشتراک گذاری تکه هایی از کتاب را دارا میباشد. به شما پیشنهاد میکنیم حتما از این نرم افزار استفاده کنید.


Base Calculator and Converter

Base Calculator and Converter بهترین اپلیکیشن های اندروید تا اوریل 2018

همانطور که از نام Base Calculator and Converter پیداست، کار آن محاسبه و تبدیل واحد ها به یکدیگر است. این اپلیکیشن یک ماشین حساب ساده و ایمن است. همچنین می تواند عمل تبدیل مبنا را هم برای شما انجام بدهد. مثلا یک عدد را از مبنای دو، به مبنای 36 تبدیل کند. با این ماشین حساب میتوانید عملیات ساده و تا حدودی پیچیده ریاضی را انجام بدهید.

Base Calculator and Converter برای دانش آموزان، دانشجویان، مهندسان و ریاضی دانان گزینه مناسبی میباشد. به همین دلیل، میتواند در لیست بهترین اپلیکیشن های اندروید تا آوریل 2018 جا داشته باشد. علاوه بر اینها، این برنامه کاملا رایگان و بدون تبلیغ است. (البته تا زمان نوشته شدن این مقاله).


Browsery by Barnes & Nobles

browsery by barnes and nobles بهترین اپلیکیشن های اندروید تا اوریل 2018

Browsery by Barnes & Nobles یک شبکه اجتماعی مخصوص دوستداران ادبیات است. کاربران میتوانند ثبت نام کنند، به دنبال هر چیزی که برای آنها جالب است بگردند و از نظرات و پیشنهادات کاربران دیگر (کتاب خوان های دیگر)، استفاده کنند. این برنامه میتواند لیست خواندن هم ایجاد کند که به شما اجازه میدهد به دیگران متصل بشوید و کتابهای بسیار خاص و خوبی را پیدا کنید.

برای مثال کتاب هایی که در پاریس وجود دارند را بیابید. در هر صورت، این اپلیکیشن یک راه خوب برای پیدا کردن چند کتاب به درد بخور است. بنابراین، تصمیم گرفتیم برای احترام به سلیقه افرادی که به خواندن کتاب های غیر ایرانی علاقه دارند، این مورد را هم در میان بهترین اپلیکیشن های اندروید تا آوریل 2018 معرفی کنیم. Browsery by Barnes & Nobles رایگان و بدون پرداخت درون برنامه ای است.


BudRey

budrey بهترین اپلیکیشن های اندروید تا اوریل 2018

اپلیکیشن BudRey مخصوص بودجه بندی است. یک مدل سبک و جایگزین برای برنامه های بودجه بندی که وجود دارند. این نرم افزار ابزار ابتدایی بودجه بندی (حسابداری) را در خود دارد. امکاناتی مانند تاریخچه خرج های شما، ردیابی هزینه و موارد بیشتر. همچنین این برنامه میتواند از چندین ارز مختلف و چندین حساب برای بودجه بندی پشتیبانی بکند.

در طول تست ها، این نرم افزار به خوبی و بدون مشکل کار می کرد. همه امکانات BudRey با پرداخت ماهانه 1.99 دلار بصورت ماهیانه یا 99.99 دلار بصورت یکجا قابل دسترسی خواهد بود. هرچند مطمئن نیستیم که این اپلیکیشن به این قیمت ارزش خرید داشته باشد، اما میتوان گفت که از پس کار های شما بر خواهد آمد.

اگر از ایران قصد استفاده از این اپلیکیشن را داشته باشید، باید گیفت کارت های گوگل را از سایت هایی که خدمات آنرا ارائه میدهند تهیه کنید. اما به هر حال یکی از اپلیکیشن های خوبی که به تازگی معرفی شده اند، همین برنامه میباشد. به همین دلیل باید در لیست بهترین اپلیکیشن های اندروید تا آوریل 2018 قرار داشته باشد.


(نمونه ایرانی): نرم افزار کیف پول ایرانی محک

کیف پول ایرانی محک یکی از اپلیکیشن هایی است که ممکن است وضعیت زندگی مالی شما را تغییر بدهد. با استفاده از کیف پول ایرانی محک شما میتوانید همه موارد خرج ها و درآمد هایی که داشته اید را با عنوان های مخصوص به خود، ذخیره کنید. این کار به شما امکان مدیریت زندگی مالی و کنترل آن را میدهد. حتما این موقعی برای شما هم پیش آمده است که مقدار زیادی پول را خرج کرده باشید و بعد از تمام شدن آنها فقط مقدار زیادی تعجب و حسرت برایتان باقی مانده باشد.

با استفاده از اپلیکیشن های کیف پول، شما قادر به رصد کردن همه هزینه ها و درآمد ها خواهید بود. از این طریق میتوانید هزینه های اضافی را حذف کرده و کنترل خود را بر وضع مالی خودتان بهبود ببخشید. کیف پول محک از کافه بازار قابل دانلود میباشد و برای فعال کردن همه قابلیت های آن باید مبلغ 10 هزار تومان را پرداخت کنید.


God of War: Mimir’s Vision

god of war: mimir's vision بهترین اپلیکیشن های اندروید تا اوریل 2018

God of War: Mimir’s Vision یک اپلیکیشن بی نظیر است. این نرم افزار در کنار God of War باید نصب شود. این نرم افزار از پلتفرم Google ARCore که مربوط به سرویس های واقعیت افزوده میباشد استفاده میکند. برنامه نقشه بازی را نشان میدهد و شما میتوانید روی هر قسمتی که میخواهید کلیک کنید تا اطلاعات کافی برای شما نشان داده بشود.

درست است که این اپلیکیشن از مواردی نیست که ما معمولا آنرا پیشنهاد میکنیم، اما به نظر برنامه جالبی می آید که جایی نامی از آن برده نمیشود. این برنامه باگ هایی هم دارد و فقط روی دشتگاه هایی کار میکند که از ARCore پشتیبانی کنند. شاید بعضی از گیمر ها به این نقشه نیاز داشته باشند و استفاده از آن بتواند کار آنها را بسیار ساده تر کند. به همین دلیل در میان بهترین اپلیکیشن های اندروید تا آوریل 2018 قرار گرفته است. همچنین این اپلیکیشن رایگان و بدون هیچ تبلیغی است.


Internet by Amazon

internet by amazon بهترین اپلیکیشن های اندروید تا اوریل 2018

قبول داریم که Internet by Amazon یکی از ضعیف ترین برنامه های این لیست است. این برنامه یک مرورگر اینترنتی است که به تازگی توسط شرکت آمازون معرفی شده است. این مرورگز هم میتواند خوب باشد هم بد! یعنی بستگی دارد که این روزها شما به دنبال چه امکاناتی در یک مرورگر اینترنتی میگردید. این برنامه دارای امکانات پایه ای مانند بوک مارک کردن، حالت خصوصی و مواردی مشابه میباشد.

همچنین دارای یک خبرخوان هم میباشد. البته مانند Amazon Kindle Lite ممکن است این مرورگر هم دارای محدودیت منطقه ای باشد. امیدواریم که این مرورگر با عملکرد بهتر و اعمال تحریم های کمتر علیه کشور های مختلف به حیات خود ادامه بدهد و شایستگی قرار گرفتن در میان بهترین اپلیکیشن های اندروید تا آوریل 2018 را داشته باشد. این نرم افزار بهتر از Silk Browser عمل میکند و به همین دلیل هم اینجاست.


Immersive Mode Manager

immersive mode manager بهترین اپلیکیشن های اندروید تا اوریل 2018

Immersive Mode Manager یک نرم افزار شخصی سازی جالب است. این اپلیکیشن ظاهر دستگاه شما را کنترل میکند. شما میتوانید انتخاب کنید که کدام برنامه میتواند حالت جذاب یا Immersive داشته باشد. این برنامه نیازی به روت بودن دستگاه ندارد و همچنین در طول تست، مقدار مصرف باتری آن متعادل و مناسب بود. البته گوشی هایی که روت نباشند، باید کمی کار کردن با ADB را بلد باشند.

به همین خاطر فقط پیشنهاد میکنیم افرادی که تجربه ی کار کردن حرفه ای با موبایل را دارند از این برنامه استفاده کنند. معمولا افراد حرفه ای تر، از اپلیکیشن های حرفه ای تری هم استفاده میکنند. بنابراین تصمیم گرفتیم چند مورد از این برنامه ها را نیز در میان بهترین اپلیکیشن های اندروید تا آوریل 2018 معرفی کنیم. البته بهتر است بدانید که قیمت استفاده از این اپلیکیشن 0.99 دلار میباشد.


Sa2ration (نیازمد روت)

sa2ration بهترین اپلیکیشن های اندروید تا اوریل 2018

ما معمولا در مورد اپلیکیشن هایی که نیاز به روت دارند صحبت نمیکنیم. اما این مورد فرق میکند. این اپلیکیشن به شما اجازه میدهد میزان اشباع بودن رنگ صفحه نمایش موبایلتان را تغییر دهید. با استفاده از Sa2ration میتوانید میزان اشباع رنگ را هر موقعی که خواستید عوض بکنید.

همچنین این نرم افزار دارای دکمه ای است که میتوانید به وسیله آن محیط رنگی sRGB را روشن یا خاموش کنید. همانطور که گفته شد این برنامه نیازمند روت میباشد و عملکرد آن فقط روی Pixel و Pixel 2 ضمانت شده است. ممکن است که روی بقیه دستگاه ها هم کار کند، اما سازنده آن گفته است که ممکن است مشکلاتی در کارکردن با بقیه موبایل ها داشته باشد. این نرم افزار رایگان و متن باز است. یکی از نارضایتی های کاربران معمولا از رنگ های نشان داده شده در صفحه نمایش است. به همین خاطر این برنامه را جزو بهترین اپلیکیشن های اندروید تا آوریل 2018 قرار دادیم تا مورد استفاده این دسته از کاربران قرار بگیرد.


Seven Minute Workout Training Challenge

با خواندن اسم Seven Minute Workout Training Challenge، بسیاری از اطلاعات در مورد این اپلیکیشن را به دست خواهید آورد. این اپلیکیشن دارای تمرین های سریع و کوتاه فراوانی است. این تمرین ها نیاز به هیچ تجهیزات ورزشی ای ندارند. هدف ساخت آن این بوده است که تمرین های ورزشی به دفعات بیشتری تکرار شوند و بتوانند جزئی از برنامه روزانه شما بشوند.

شما به مرور زمان و با پیشرفت کردن، میتوانید حرکت های جدید را قفل گشایی کنید. علاوه بر اینها، این نرم افزار دارای یک سری تنظیمات جالب برای شخصی سازی نیز میباشد. اما متاسفانه در کنار عملکرد خوب این اپلیکیشن، قیمت آن کمی گران است. (حدود 10 دلار در ماه)


Smart Launcher 5

نمیتوان گفت که Smart Launcher 5 یک اپلیکیشن کاملا جدید است. بلکه یک نمونه ی تعمیر شده از نسخه قبلی همین لانچر است. این برنامه عملکرد خوبی دارد. میتواند امکاناتی مانند تغییر پوسته (Theme) محیط، موارد مدرن مثل آیکون های تطبیق پذیر، حرکات دست (gestures) و شخصی سازی به واسطه پوسته را در اختیار شما قرار بدهد. همچنین این اپلیکیشن دارای یک سری قابلیت امنیتی بی نظیر هم میباشد.

مانند یک قفل نرم افزار که برنامه هایی که میخواهید را مخفی میکند و برای باز کردن آنها هم باید یک رمز را وارد کنید. مطمئنا نمیتوانیم لقب بهترین لانچر اندروید را به این نرم افزار نسبت داد. اما در کنار طراحی رابط کاربری خوب، میتوان گفت ویژگی های متقاعد کننده ای دارد. داشتن ویژگی های امنیتی در کنار برطرف شدن اشکالات قبلی و عملکرد خوب، باعث شدند تا این اپلیکیشن در لیست بهترین اپلیکیشن های اندروید تا آوریل 2018 حضور داشته باشد.


نظر شما چیست؟

ایا شما هم در سال جدید با اپلیکیشن تازه ای آشنا شده اید که جالب و مفید باشد؟ میتوانید نظ و تجربه خود در زمینه استفاده از اپلیکیشن های اندروید را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا