بهترین بازی های موزیکال اندروید

معرفی ۱۰ مورد از بهترین بازی های موزیکال اندروید

بازی های موزیکال، مدت زیادی است که برای اندروید وجود دارند. ما شاهد یک محبوبیت عظیم برای بازی هایی مانند Rock Band و Guitar Hero بوده ایم. همانطور که معلوم است، ژانر های زیادی در بازی های موبایل وجود دارند. اما امروز میخواهیم بهترین بازی موزیکال اندروید را برای شما معرفی کنیم. با برنامه چی برای بررسی بهترین بازی موزیکال اندروید همراه باشید. (منبع نوشته: AndroidAuthority)

بازی هایی که در این مقاله بررسی میشوند:
Beat X
Cytoid
Dynamix
Lanota
Lost in Harmony
Lethe
Pianista
Rayark rhythm games
TunesHolic
Zyon


Beat X

Beat X یکی از ثابت قدم ترین بازی های موزیکال اندروید میباشد. همچنین از امکاناتی مانند DDR-Style و به کار گرفتن دکمه های جهت دار و نگه داشتن آنها سود میبرد. شما همچنین دسترسی به حالت تک نفره، دونفره، و حالت دو نفره به همراه تقسیم صفحه نمایش خواهید داشت. بازی دارای یک عالمه محتوا میباشد. شما همچنین قادر به آپلود فایل های شخصی خودتان خواهید بود که باید در فرمت های مناسب باشند. این بازی یک مورد پرطرفدار است و برای کسانی که طرفداران این سبک هستند، مناسب میباشد.


Cytoid

cytoid بهترین بازی های موزیکال اندروید

Cytoid یکی از جدید ترین بازی های موزیکال اندروید میباشد. در حقیقت این بازی تعداد کمی آهنگ در خودش دارد. در انجمن Cytoid شما قادر خواهید بود آهنگ ها را از طریق سایر اعضای انجمن، پیدا و اضافه کنید. شما همچنین میتوانید فایل های خودتان را برای دیگران هم به اشتراک بگذارید. بازی کردن با آن بیشتر شبیه به Cytus محبوب، از جهت سیکل و مکانیزم میباشد. یعنی میتوان که بسیار به آن شباهت دارد. این بازی برای هواداران گیم های سبک خشن بسیار مناسب میباشد. همچنین هیچگونه تبلیغاتی در آن وجود ندارد.


Dynamix

Dynamix یک نسل جدید در بازی های موزیکال اندروید میباشد که خیلی خوب کار خودش را انجام داده است. نوع گیم پلی طوری است که نگاه از بالا به پایین است که همین به پیچیدگی ها و سختی های بازی افزوده است. شما میتوانید ۲۰ آهنگ بیشتر را از قسمت خرید های اپلیکیشن، خریداری کنید. مانند بقیه بازی ها، این مورد هم از Theme انیمیشنی با رنگ های شاد و نئون استفاده میکند که البته به اندازه Cytoid عمیق نیست. به هر حال هنوز هم کار های بازی موزیکال را به خوبی انجام میدهد. شما میتوانید بصورت رایگان آنرا دانلود کنید و آهنگ های بیشتری را از طریق برنامه، خریداری کنید.


Lanota

Lanota منحصر بفرد ترین بازی این لیست به شمار می آید. Lanota تاکید بیشتری بر روی روند داستانی خود دارد. شما به جای یک شخصیت بازی میکنید که روی نقشه سفر میکند و راز های جدیدی را کشف میکند. مکانیزم بازی، در حقیقت، در یک چرخ غول پیکر اتفاق می افتد که به دور خودش میچرخد و بازی را چالش برانگیز تر و پیچیده تر میکند. طوری که گاهی فکر میکنید اصلا با یک بازی موزیکال طرف نیستید. بازی دارای ۱۰ مرحله است که سه عدد از آنها سخت هستند. همچنین ۱۶ قطعه موسیقی و کتاب تصویری هم در بازی وجود دارند که به شما داستان را بیان میکنند. واقعا که این بازی منحصر بفرد است.


Lost in Harmony

Lost in Harmony یکی از بازی های موزیکال اندروید است که المان های حرکت کننده (runner style) دارد. بازی کننده باید یک دختر و یک پسر را در وسط صفحه نمایش کنترل کند. آنها باید از گیر کردن داخل ریتم موزیک جلوگیری کند. دو داستان در داخل بازی وجود دارد که مربوط به Miral و Katio میباشد. علاوه بر اینها، برنامه نویس ها به این افتخار میکنند که ۱۰ هزار ترک توسط اعضای دیگر انجمن ها در دسترس شما قرار گرفته است. بازی بصورت رایگان دانلود میشود اما خرید درون برنامه ای دارد.


Lethe

Lethe یکی از جدیدترین بازی های موزیکال اندروید است. این بازی داستان مخصوص به خود را دارد و از لحاظ موسیقیایی غنی است. همچنین گرافیک آن با سبک دست ساز ساخته شده است. البته میتوان گفت بازی یک مقدار از لحاظ انتقال حس ضعیف عمل کرده است. اما به طور کلی یک بازی زیباست و دیگر هیچ. این بازی بصور رایگان قابل دانلود است و خرید درون برنامه ای دارد.


Pianista

Pianista یک مورد دیگر از بازی های موزیکال اندروید است. بیشتر بازی های موزیکال روی موبایل، انرژی الکتریکی زیادی برای فایل های مرحله ای خود مصرف میکنند. اما این بازی از پیانو های قدیمی سنتی استفاده میکند. به هر حال باز هم مانند سایر گیم های موزون اجرا میشود. نوت های موسیقی در پایین صفحه ظاهر میشوند و همانطور که حرکت میکنند، شما آنها را میزنید. این بازی تعداد زیادی آپشن پولی دارد و متاسفانه بعضی از المان هایی که در بقیه بازی ها رایگان هستند، اینجا پولی میباشند. در هر صورت، بازی بسیار جذابی است. اما این که این گیم ارزش پول پرداختن دارد یا نه را به عهده خودتان میگذاریم.


Rayark rhythm games

rayark rhythm games بهترین بازی های موزیکال اندروید

Rayark rhythm games یک برنامه نویس در گوگل پلی استور است که مجموعه ای از بازی های موزیکال اندروید برجسته دارد. در گالری آنها بازی هایی مانند Cytus، Cytus 2، VOEZ، Deemo و نسخه قدیمی Mandora میباشد. این بازی ها را میتوان در میان بهترینِ بهترین ها برای موبایل دسته بندی کرد. هر بازی دارای یک داستان و یک موسیقی منحصر بفرد میباشد. در هر بازی هم میتوانید موسیقی های بیشتر را خریداری کنید. همه این بازی ها در رده بسیار خوبی قرار دارند. اما بعضی از آنها هم مانند Mandora مدت زیادی است که به روز نشده اند. البته، همه این بازی ها رایگان هستند.


TunesHolic

TunesHolic یکی از بازی های موزیکال اندروید است که از استایل فلت (Flat) و رنگارنگ استفاده میکند. تعدادی دکمه مختلف برای شما در این بازی وجود دارد. بازی به شما این امکان را میدهد که هر فایل دلخواه از موزیک را که خواستید به وجود آورید. این مورد همیشه کار خوبی نیست ولی واقعا سرگرم کننده است. شما همچنین میتوانید سرعت، میزان سختی و موارد دیگری را کنترل کنید. اما میتوان گفت که اجرای بازی کمی آشفته دارد اما با این وجود، باز هم سرگرم کننده است. میتوانید هروقت که خواستید این بازی را بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.


Zyon

zyon بهترین بازی های موزیکال اندروید

Zyon تنها بازی ای است که توسط یک برنامه نویس به نام Aquatrax منتشر شده است. مانند بسیاری از بازی های موزیکال اندروید در این لیست، از پوسته متحرک بهره میبرد. اما مانند بقیه بازی ها بر روش های سنتی تکیه نکرده است. تعداد زیادی دکمه روی صفحه وجود دارد که شما میتوانید آن را فشار دهید. این بازی به مرور سخت تر میشود و ۳۰ قطعه موسیقی رایگان دارد. همچنین این بازی دسترسی به Google Play Games دارد و میتوانید موارد اضافی را از درون بازی خریداری کنید.


نظر شما چیست؟

آیا شما تا کنون این بازی ها را تجربه کرده اید؟ تجربه ها و نظرات خود را با ما و دیگران در میان بگذارید. اگر بازی موزیکال خوب دیگری برای اندروید می شناسید که در این مقاله معرفی نشده است، نام آن را در قسمت نظرات بنویسید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا