دانلود و معرفی بهترین بازی های ورزشی اندروید

برای بازی های ورزشی زمان زیادی لازم بود تا بتوانند در زمینه کیفیت، با بازی های دیگر رقابت بکنند. اما امروز میتوانید مواردی را پیدا کنید که مقداری زرق و برق دارند و مراحل مهم تر و حرف ای تر آنها با مدل فریمیوم به فروش میرسند. میتوانیم بگوییم این وضعیت گاهی نا امید کننده میشود. بنابراین میتوانیم بگوییم هنوز جای رشد بسیار زیادی در زمینه بازی های ورزشی وجود دارد. در این مقاله میخواهیم تعدادی از بهترین بازی های ورزشی اندروید را به شما معرفی کنیم. با برنامه چی همراه باشید. (منبع نوشته: AndroidAuthority)

بهترین بازی های ورزشی اندروید

در این مقاله بازی های زیر بررسی میشوند:
FIE Swordplay
FIFA Soccer
Hockey Nations 18
Ketchapp Sports games
Madden NFL Overdrive Football
NBA Jam
NBA Live Mobile
OK Golf
PES 2018
Rapala Fishing
RBI Baseball 18
Skateboard Party and Snowboard Party Games
Stick Sports Games
True Skate
World of Tennis: Roaring 20s


FIE Swordplay

fie swordplay بهترین بازی های ورزشی اندروید

FIE Swordplay یکی از معروفترین و بهترین بازی های ورزشی اندروید میباشد که به سبک شمشیر بازی ساخته شده است. یک اسلحه برای خودتان انتخاب میکنید، تنظیمات را انتخاب میکنید و با حریفی که دارید مبارزه میکنید. در این بازی میتوانید تکنیک های واقعی شمشیر بازی، گرافیک بالا، کنترل های آسان، بازی دونفره مولتی پلیر، حالت داستانی و همچنین پشتیبانی رسمی از طرف فدراسیون جهانی شمشیر بازی میباشد! همچنین علاوه بر همه اینها این بازی مدل فریمیوم ندارد. البته درست است که شاید شمشیر بازی ورزش بسیار پرطرفداری نباشد، اما این بازی میتواند یک گزینه خوب برای انتخاب باشد.


FIFA Soccer

FIFA Soccer آخرین بازی از سری بازی های FIFA است. همچنین یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید میباشد. در این بازی میتوانید لیستی از ۵۵۰ تیم را داشته باشید که شامل ستارگان امروزی و قدیمی میباشد. این بازی همچنین دارای یکی از بهترین گرافیک های موجود در میان بازی های اندرویدی است که تا کنون دیده ایم. این بازی را کمپانی EA ساخته است. بنابراین باید برای همه مدل های فریمیوم خودتان را آماده کنید. این را هم بگوییم که نباید انتظار یک بازی کاملا عالی را داشته باشید.


Hockey Nations 18

hockey nations بهترین بازی های ورزشی اندروید

Hockey Nation 18 بهترین بازی هاکی برای موبایل میباشد. اما به هرحال بازی های بسیاری برای هاکی روی موبایل وجود دارند که میتوانیم بگوییم این مورد از بقیه آنها بهتر است و یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید به حساب می آید. این بازی مدل های زیادی برای بازی کردن دارد که شامل بازی زنده، سه به سه، پلی آف و بازی های بیرونی (outdoor) میباشد.در حقیقت گیم پلی اصلی بازی یک مقدار سریع است، اما بسیار خوب درست شده است. این بازی شامل ۸۰ تیم، ۷ مسابقه و کنترلر های ساده است. متاسفانه کنترلر ها یک مقداری در زمان تست کردن لگ داشتند. همچنین یک سری باگ های دیگر هم وجود دارند که باید در آپدیت های بعدی برطرف بشوند.


Ketchapp Sports games

Ketchapp نام یکی دیگر از استودیو های بازی سازی است که چند عنوان خوب در میان بهترین بازی های ورزشی اندروید دارا میباشد. این استودیو بازی هایی برای بسکتبال، تنیس، فوتبال، ورزش های تابستانی و زمستانی تولید کرده است. بازی های تابستانی و زمستانی دارای انواع گوناگونی از موارد کوچک میباشند که شاید نتوانند بهترین ها باشند. این بازی ها ساده و مسابقه ای هستند. مثلا بازی بسکتبال Ketchapp فقط یک بازی میباشد که باید توپ را درون یک سبد بیاندازید. گرافیک یا گیم پلی عمیق هم قرار نیست شما را تحت تاثیر قرار بدهد. اما به هرحال برای گذراندن وقت یا سرگرم کردن بچه ها کار خودشان را به خوبی انجام میدهند. قیمت های بسیار کمی هم دارند. البته بیشتر آنها کاملا رایگان هستند و فقط تعدادی تبلیغ درون آنها به چشم میخورد. میتوانید از طریق لینکی که برای شما قرار داده ایم بازی های این مجموعه را مشاهده کنید.


Madden NFL Overdrive Football

Madden NFL Football پرطرفدار ترین بازی فوتبال آمریکایی روی موبایل است. درون این بازی گرافیک خیره کننده، لیست تیم های به روز، گیم پلی ساده و همچنین تورنومنت های هفتگی وجود دارند. اما متاسفانه این بازی بیشتر شبیه ساز است. یعنی کی تیم در اختیار شما قرار میگیرد که باید بازیکن هایی را برای آن خریداری کنید و آرام آرام آن را پیشرفت بدهید. این بازی هم کی دیگر از فریمیوم های کمپانی EA است. باز هم باید بگویم متاسفانه EA تنها کمپانی ای میباشد که به این حوزه از بازی های موبایل اهمیت زیادی میدهد، بقیه توسعه دهندگان بزرگ این کار را نمیکنند. ویژگی های فریمیوم هم میتوانند سنگین برای شما تمام بشوند (مخصوصا با قیمت دلار الان K). به هر حال این مورد یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید است که سالانه آپدیت های کمی را دریافت میکند.


NBA Jam

nba jam بهترین بازی های ورزشی اندروید

NBA Jam دقیقا از همان موارد خوبی است که گاهی کمپانی EA میسازد (لامصب از دویست تا یدونه ش خوب در میاد ولی با همون یدونه میشه سالها زندگی کرد. NFS UnderGround 2 رو کی یادش میره آخه؟). این بازی بسکتبال به سبک مسابقه ای ساخته شده است که در آن بازیکنان دو به دو رو به روی هم قرار میگیرند. این بازی شامل قوانین استراحت، مولتی پلیر انلاین یا آفلاین، پشتیبانی از تنظیمات سخت افزاری و حتی پشتیبانی از اندروید تی وی میباشد. این بازی شاید به سبک دهه ۱۹۹۰ باشد، اما هنوز هم به جز تعداد اندکی، از بقیه بازی های ورزشی اندروید بهتر است. این بازی برای شما ۴٫۹۹ دلار آب میخورد و هیچ تبلیغ یا خرید درون برنامه ای ندارد. به سادگی میتوان گفت این بهترین بازی بسکتبال موبایل است و در میان بهترین بازی های ورزشی اندروید هم قرار میگیرد.


NBA Live Mobile

NBA Live Mobile یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید در رشته بسکتبال است. این بازی ترکیب خوبی از شبیه سازی و بازی واقعی بسکتبال میباشد. بازیکن ها باید تیم هایی بسازند و با همین تیم ها با یکدیگر مسابقه بدهند. این بازی کنترل های ساده و گرافیک خیره کننده ای دارد. همچنین به شما اجازه میدهد تیم هایی بسازید و با آنها بازی کنید. معمولا این بازی به صورت مولتی پلیر آنلاین انجام میشود. همچنین علاوه بر آن تعدادی مود بازی هم وجود دارند. این بازی همانطوری که از کمپانی EA انتظار میرود مدل فریمیوم ساخته شده است. این بازی نسبت به NBA Jam سبک واقع گرایانه تری دارد.


OK Golf

OK Golf یکی از موارد جدید تر دنیای بازی هاست. این بازی را میتوان یکی از زیباترین بازی های گلف مسابقه ای به سبک قدیمی برای موبایل میباشد. در این بازی برای پرتاب توپ باید انگشت خودتان را روی صفحه به عقب بکشید. کل بازی بر اساس پرسپکتیو ساده ای کار میکند. هیچ کلابی هم برای انتخاب کردن وجود ندارد. این مورد تنها یک بازی ساده و آرام گلف است. درون آن چندین دوره مختلف، گرافیک خیره کننده و یک سری موارد سری وجود دارد که باید خودتان آنها را پیدا کنید. این بازی را باید یکبار خریداری کنید و دیگر نه تبلیغات و نه پرداخت درون برنامه ای درون آن وجود خواهند داشت.


PES 2019

PES 2019 جدید ترین بازی فوتبال برای موبایل است. این بازی که از بهترین بازی های ورزشی اندروید استف تنها رقیب جدی برای سری FIFA کمپانی EA به حساب می آید و همچنین دارای المان های زیادی است که مشابه با بازی اصلی FIFA میباشد. شما یک تیم از بازیکن هایی که وجود دارند میسازید، فوتبال بازی میکنید و سلسله خودتان را از آنجا میسازید. در بازی تعداد زیادی بازیکن واقعی از تیم های واقعی وجود دارد و تیم هایی از سراسر دنیا در این بازی حضور دارند. کنترل های بازی ساده اند و گرافیک آن هم خوب پیاده سازی شده است. البته این بازی مدل فریمیوم است ولی ترحم بیشتری در قیمت ها (نسبت به FIFA) به خرج داده اند. هردو بازی موارد خوبی هستند اما این یکی بصورت سالانه آپدیت هایی برای لیست تیم ها، بازیکن ها و سایر موارد دریافت میکند.


Rapala Fishing

Rapala Fishing یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید در رشته ماهیگیری میباشد. به این دلیل Rapala Fishing را انتخاب کرده ایم که در قیمت های مدل فریمیوم خودش، مقداری بهتر از رقبای خودش عمل کرده است. درون این بازی مکان های مختلف ماهیگیری، کنترل های ساده و تورنومنت های روزانه قرار دارند. این بازی اصلا عملکرد سنگینی ندارد. یعنی میتوانید اگر خواستید حتی تمام روز را هم به بازی بپردازید که آپشن خیلی خوبی است. در کنار هم اینها طراحی گرافیکی بازی هم خوب است و جایی برای اعتراض ندارد. شاید بازی گاهی خسته کننده بشود، اما خب کدام بازی وجود دارد که اینطور نباشد؟ FishingStrike هم یک بازی از کمپانی Netmarble است که به طرز شگفت انگیزی خوب است.


RBI Baseball 18

RBI Baseball 18 آخرین بازی از سری بازی های موبایل MLB میباشد. این بازی با اینکه قیمت ارزانتری دارد، اما بهبود های بسیار زیادی نسبت به عنوان های قدیمی را تجربه کرده است. این بازی لیست تیم های رسمی را در کنار یک مدل بازی های فصلی درون خود دارد. همچنین یک سری بازیکن های اسطوره ای و نوستالژیک نیز درون بازی حضور دارند. برای بازی کردن باید این بازی را یکبار خریداری نمایید. این مورد مشکلات خاص خودش را دارد، اما آنقدر بد نیست که برای اکثر کاربران غیر قابل استفاده باشد.


Skateboard Party and Snowboard Party Games

Maple Media یکی دیگر از توسعه دهندگان در گوگل پلی است که بازی های ورزشی بسیار خوبی دارد. این توسعه دهندگان بیشتر بر روی ورزش های هیجانی مانند اسنوبورد و اسکیت بورد تمرکز دارند و حتی یک بازی دعوای هاکی هم منتشر کرده اند. Snowboard Party و Skateboard Party دو سری جذاب از بازی های Maple Media هستند. در Skateboard Party تعداد زیادی حرکت، قسمت ساخت اسکیت و یک خط داستانی وجود دارد که میتوانید آن را بازی کنید. در آخرین نسخه از این بازی میتوانید کنترل های آن را شخصی سازی کنید و موارد تازه تری هم داشته باشید. Snowboard Party هم شبیه به همان مورد قبلی است فقط به جای اسکیت بورد، اسنوبورد در آن وجود دارد. این بازی ها بهترین بازی های اسکیت بورد و اسنوبورد در گوگل پلی هستند.


Stick Sports Games

Stick Sport یک توسعه دهنده در گوگل پلی است. این توسعه دهنده یک سری بازی ورزشی بسیار خوب برای اندروید ساخته است. مجموعه آنها شامل بازی هایی برای کریکت، تنیس و فوتبال میشود. گرافیک آنها تاثیر گذارترین در نوع خود نیست. اما به هر حال گم پلی آنها بسیار ساده است و معمولا سرگرم کننده هستند. همه آنها هم تقریبا بازی های فریمیوم هستند. هر کدام از بازی ها ویژگی های خاص خود و مکانیزم های مخصوص خودشان را دارند. دانلود آنها رایگان است و میتوانیم بگوییم از بهترین بازی های ورزشی اندروید به حساب می آید.


True Skate

True Skate یکی از محبوب ترین بازی های اسکیت بورد برای اندروید است. برای کنترل بورد باید از انگشتانتان استفاده بکنید. پس میتوانید با انگشتانتان حرکت های بسیار متنوعی را اجرا بکنید. گرافیک بسیار خوب است و کنترل ها حقیقتا سرگرم کننده هستند. بازی دارای ویژگی های متنوعی میباشد که از آنها میتوان به اسلوموشن و برگرداندن ویدئو، پخش دوباره و چالش های گوناگون اشاره کرد. این بازی فریمیوم نیست. اما به هرحال شاید با استراتژی DLC که بسته هایی را برای دانلود ارائه میدهد، کمی اذیت بشوید. در بازی پایه ای میتوانید درون یک پارک اسکیت بازی کنید. با پرداخت درون برنامه ای متیوانید پارک های بیشتر، ماموریت های بیشتر و شخصی سازی های بیشتری را هم قفل گشایی کنید. Touchgrind 2 یک بازی بسیار خوب دیگر در این سبک است که میتواند در میان بهترین بازی های ورزشی اندروید قرار بگیرد.

 

World of Tennis: Roaring 20s

World of Tennis: Roaring 20s یک بازی بسیار مشهور برای اندروید و در میان تنیس بازان است. شما در این بازی میتوانید به عنوان یک شخصیت تنیس باز تازه کار شروع به بازی کنید. در کنار این مدل هم یک مدل مولتی پلیر آنلاین وجود دارد. بازیکنان میتوانند با بازی کردن مهارت های خودشان را افزایش بدهند و قسمت های جدید بازی را قفل گشایی بکنند. در این بازی هم تعداد کمی از مشکلات وجود دارند که امیدواریم در آپدیت های بعدی رفع بشوند. به هر حال این بازی در زمینه خودش یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید است.

 

نظر شما چیست؟

آیا شما هم بازی های ورزشی در گوشی اندروید خودتان بازی کرده اید که فکر میکنید میتواند در این لیست قرار بگیرد؟ نام آنها را بگویید تا پس از بررسی، در این لیست اضافه بشوند. آیا تا به حال تجربه بازی کردن با این موارد را داشته اید؟ تجربه و نظر خود را با ما و دیگر کاربران، در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا