دانلود و معرفی بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸

مرورگر های اینترنت از مهم ترین برنامه ها روی هر دستگاهی هستند. داشتن امکانات مناسب و عملکرد قوی میتواند تجربه شما از وب گردی را کاملا متحول بکند. با توجه به اینکه دنیای وب هر روز در حال تغییر است و گزینه های زیادی برای انتخاب مرورگر روبروی شما قرار دارد، پیدا کردن بهترین مرورگر برای اندروید میتواند کار دشواری باشد. بیاید نگاهی به بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ بیاندازیم. با برنامه چی همراه باشید.

بهترین مرورگر اندروید 2018

اپ هایی که در این مقاله بررسی میشوند:
مرورگر Brave
مرورگر Dolphin
مرورگر Ecosia
مرورگر Firefox
Firefox Focus
مرورگر Flynx
Google Chrome
مرورگر Kiwi
مرورگر Lightning
مرورگر Lynket
مرورگر Microsoft Edge
مرورگر Naked
مرورگر های Opera
مرورگر Phoenix
مرورگر Samsung Internet Browser


مرورگر Brave

مرورگر brave

مرورگر Brave یکی از جدیدترین مرورگر های اندروید است. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و امکانات زیادی را در خود جای داده است. یک مسدود کننده تبلیغات داخلی در این مرورگر وجود دارد. این مسدود کننده ها میتوانند کوکی های سوم شخص و اسکریپت ها را مسدود کنند. همچنین در این مرورگر پروتکل امن HTTPS را در همه جا همراه خود دارید. علاوه بر اینها برای سایت های مختلف هم میتوانید تنظیماتی را در صورت نیاز تغییر بدهید. این مرورگر با بهبود هایی که دارد میتواند سرعت بیشتر و عمر باتری طولانی تری را برای شما فراهم کنند. توانایی ردگیری هرچیزی که در این مرورگر مسدود شده است هم به شما داده شده است. در دنیای واقعی، این امکانات کاملا کارآمد هستند و کار کردن با آنها میتواند حتی لذت بخش باشد. در این مرورگر امکانات پایه ای تر مانند بوکمارک، هیستوری (تاریخچه مرورگر) و حتی یک حالت شخصی (Incognito) دارد. مرورگر Brave که در لیست بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ قرار دارد، کاملا رایگان و بدون پرداخت درون برنامه ای است.


مرورگر Dolphin

dolphin browser مرورگر دلفین اندروید

مرورگر Dolphin توانسته است موفقیت های زیادی را در میان لیست بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ به دست بیاورد. زیرا دارای امکانات بسیار خوبی هم میباشد که شامل انتخاب پوسته های مختلف، پشتیبانی از Flash، مسدود کننده تبلیغات، حالت غیر قابل شناسایی یا Incognito و امکاناتی مانند تشخیص حرکات دست (Gesture) هم میشود. همچنین میتوانید اگر نیاز داشتید Add-on هایی را هم روی این مرورگر نصب کنید. بسیاری از مردم در حال استفاده از این مرورگر میباشند و امتیازات بسیار خوبی را برای آن ثبت کرده اند. به همین دلیل مرورگر Dolphin در میان بهترین مرورگر های اندروید ۲۰۱۸ قرار گرفته است.


مرورگر Ecosia

مرورگر ecosia اندروید

Ecosia یک مرورگر اینترنت دوستدار محیط زیست است. این برنامه دارای همه امکانات معمولی مانند بوکمارک، پشتیبانی از تب های مختلف، حالت جستجوی شخصی و دانلود ها میباشد. این اپ با استفاده از پروژه ی Chromium ساخته شده است و بنابراین ظاهر آن کمی شبیه به مرورگر کروم است. اما نکته مهم درباره این مرورگر اینجاست که ۸۰ درصد از درآمد خود را صرف کاشتن درختان میکند. این یکی از امکانات مرورگر نیست، اما کار بسیار پسندیده ای میباشد. این مرورگر برای کسانی مناسب است که زیاد به وبگردی نیاز ندارند و گاهی این کار را انجام میدهند و به مرورگری نیاز دارند که به خوبی کار خود را انجام بدهد. شرکت در کاشت درختان هم یک اشانتیون است. این برنامه کاملا رایگان میباشد.


مرورگر Firefox

مرورگر فایر فاکس firefox اندروید

Firefox یک تغییر بزرگ را در سال ۲۰۱۸ تجربه کرده است. این آپدیت که به نام Quantum شناخته میشود، وعده داده است که پایداری، سرعت و یک رابط کاربری جدید را به این اپلیکیشن اضافه بکند. هرچند که نتایج این آپدیت همچنان تاثیرات خود را نشان نداده است، اما از Firefox انتظار میرود که در ماه ها و سال های بعد بسیار قدرتمند تر بشود. در حال حاظر هم این مرورگر کاملا بالای سطح متوسط میباشد. این مرورگر دارای همه امکانات معمولی و در کنار آنها قابلیت هماهنگ شدن با نسخه دسکتاپ، نصب پلاگین و پشتیبانی از Pocket را هم دارد. با اینکه تعداد کمی باگ در آن وجود دارد، اما اصلا برنامه بدی به حساب نمی آید و در لیست بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ قرار میگیرد. فایرفاکس مانند همیشه رایگان میباشد.


Firefox Focus

Firefox Focus یکی از جدید ترین مرورگر های اندروید است. میتوانیم بپذیریم که این برنامه نسخه بهتری از مرورگر فایرفاکس در حال حاضر است. این مرورگر تمرکز زیادی روی امنیت داشته است. همه چیز در این مرورگر در حالت خصوصی قرار دارد. همچنین دارای خصوصیاتی مانند حذف همه تاریخچه با زدن یک دکمه و یک مسدود کننده تبلیغات بسیار خوب که میتواند اکثر تبلیغات اینترنتی را بلاک بکند نیز میباشد. این مرورگر مشخصا برای کسانی که میخواهند مرورگرشان اطلاعات ورود را برایشان نگه داری کند. اما برای همه افرادی که از این دسته نیستند، مورد مناسبی است. این برنامه که در لیست بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ قرار دارد، کاملا رایگان است و هیچ پرداخت درون برنامه ای ندارد.


مرورگر Flynx

مرورگر flynx اندروید

Flynx که توسط InfiKen Labs تولید شده است، راه زیادی را از زمان ساخته شدن تا به امروز پشت سر گذاشته است. این مرورگر منحصر به فرد درون یک صفحه شناور اجرا میشود به جای اینکه یک حالت تمام صفحه داشته باشد. این برای یک جستجوی سریع بسیار مناسب است. همچنین این برنامه شما را مجبور نمیکند که اپلیکیشنی که در حال استفاده از آن هستید را ترک کنید. هنگامی که روی لینکی کلیک میکنید، یک صفحه کوچک در گوشه نمایشگر نشان داده میشود و این لینک در پس زمینه شروع به بارگذاری میکند، تا زمانی که شما روی این صفحه کوچک کلیک کنید و خودتان آن را بخوانید. این مرورگر دارای بعضی از امکانات مانند حالت شب میباشد. در حوزه مرورگر های اندروید، این اپلیکیشن کمی متفاوت میباشد.


Google Chrome

مرورگر گوگل کروم اندروید

مطمئنا باید محبوب ترین مرورگر اندروید، یعنی گوگل کروم، در لیست بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ وجود داشته باشد. بسیاری از مردم این مرورگر را از قبل روی دستگاه های خود دارند و تصمیم میگیرند به استفاده از آنها ادامه بدهند که کار بسیار عاقلانه ای است. این مرورگر میتواند با نسخه دسکتاپ کروم هماهنگ شود، دارای طراحی متریال است، از بی نهایت تب بصورت همزمان پشتیبانی میکند، سازگاری عمیق با اندروید دارد و بسیاری از امکانات دیگر برای کاربران مبتدی و حرفه ای در آن جای گرفته است. در کل چهار مرورگر کروم وجود دارد. اگر بخواهیم بر اساس کاهش پایداری آنها را مرتب کنیم اینگونه میشود: گوگل کروم، کروم بتا، Chrome Dev و Chrome Canary. میتوانید هرکدام از آنها را با مسئولیت خودتان انتخاب کنید. همچنین گوگل کروم همیشه جدیدترین ویژگی های اندروید را قبل از اینکه بقیه مرورگر ها به آن دسترسی داشته باشند، درون خود دارد.


مرورگر Kiwi

مرورگر kiwi اندروید

[button color=”green” size=”big” link=”” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]دانلود از گوگل پلی استور[/button]

مرورگر Kiwi یکی از جدیدترین مرورگر های اندروید است. این مرورگر از Chromium به عنوان پایه های خود استفاده میکند. بنابراین ممکن است بسیاری از المنت های دیداری و گزینه های تنظیمات برای شما آشنا به نظر بیایند. این مرورگر صفحه ها را به خوبی بارگذاری میکند. از امکانات دیگر این مرورگر میتوانیم به مسدود کننده تبلیغات، مسدود کننده پاپ آپ، حالت شب با کنتراست ۱۰۰ درصد برای نمایشگر های AMOLED و محافظت از هک شدن توسط عملیات Cryptojacking اشاره کرد. البته در این نرم افزار یک سری ناهنجاری ها در رابط کاربری هم دیده میشود. مثلا آدرس بار به جای اینکه در بالای صفحه باشد، پایین آن است. اما میتواند همه کارهای معمولی مرورگرها را انجام بدهد. هرچند جای خالی هماهنگ شدن با مرورگر های معروف نسخه دسکتاپ در بعضی از این اپ ها (مانند همین مورد) به چشم میخورد، اما اگر بخواهید میتوانید Kiwi را انتخاب کنید. چون یکی از برجسته ترین های لیست بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ میباشد.


مرورگر Lightning

مرورگر lightning اندروید

مرورگر Lightning توانسته است به لیست بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ بازگردد. این مرورگر تجربه یک طراحی ساده در کنار عملکرد سبک را برای شما به ارمغان می آورد. این اپ دارای امکانات زیادی مانند مسدود کننده تبلیغات، انتخاب پوسته و موارد بیشتر. همچنین این مرورگر با Orbot به عنوان یک پروکسی Tor، سازگاری دارد. این پشتیبانی کردن گاهی ناپایدار میشود ولی همچنان میتواند کار کند. نسخه رایگان کارآمدی هم دارد. اما اگر میخواهید از ویژگی تب های نامحدود و مسدود کننده تبلیغات استفاده کنید، باید نسخه Pro را خریداری نمایید.


مرورگر Lynket یا Chromer سابق

مرورگر lynket یا chromer اندروید

مرورگر Lynket همان مرورگر معروف Chromer سابق است. این تغییر نام اخیرا در سال ۲۰۱۸ انجام شده است. اما هنوز همان مرورگر قبلی با همان هسته نرم افزاری میباشد. این برنامه به شما اجازه میدهد لینک ها را از هر برنامه دیگری در Chrome Custom Tab باز کنید، حتی اگر آن اپلیکیشن از Chrome Custom Tab پشتیبانی نکند. این اپلیکیشن در مولتی تسکینگ عملکرد بسیار خوبی دارد و برای کسانی که Chrome Custom Tab را دوست دارند، مرورگر مناسبی میباشد.


مرورگر Microsoft Edge

microsoft edge اندروید

ممکن است از دیدن این اپلیکیشن در لیست بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ تعجب کنید، اما Microsoft Edge یک مرورگر بسیار خوب روی موبایل است. این اپ دارای یک امکان سریع و موثر برای همگام شدن با نسخه دسکتاپ است. این نرم افزار همچنین با ویندوز ۱۰ و لانچر مایکروسافت به خوبی کار میکند. بقیه امکانات شامل یک Hub، اسکنر QR Code، جستجوی صوتی و یک حالت جستجوی خصوصی میباشد. این مرورگر شاید برای همه مناسب نباشد، اما برای کسانی که با اکوسیستم مایکروسافت گره خورده اند، مورد بهتری را نمیتوانید پیدا کنید که با بقیه سرویس های شما سازکاری داشته باشد. مرورگر Chrome همچنان گزینه بهتری است اما این مورد توانسته فاصله خودش را با کروم کمتر بکند.


مرورگر Naked

مرورگر naked اندروید

مرورگر Naked ممکن است ساده باشد، اما مسخره نیست. این مرورگر بسیاری از ویژگی های امروزی را با چاشنی سرعت و سادگی برای شما آماده کرده است. البته این کار مستلزم قربانی کردن بعضی از ویژگی ها بوده است. اما توسعه دهنده ها این کار را انجام داده اند بدون اینکه هیچ احساس پشیمانی داشته باشند. این مرورگر میتواند کارهای پایه ای را برای شما انجام بدهد.مانند میانبرها، بوکمارک ها و نشان دادن تاریخچه جستجو. به لطف پردازش های کنترل شده این نرم افزار، بارگذاری سایت ها با سرعت بالایی انجام میگیرد. اما اگر دنبال نرم افزار شیک و پر زرق و برق میگردید، این مرورگر برای شما ساخته نشده است. توسعه دهندگان هم گاهی به نظرات مشتریان بی اعتنایی میکنند اما به هر حال این اپلیکیشن در لیست بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ قرار میگیرد.


مرورگر Opera

مرورگر های opera اندروید

شرکت Opera دارای دو مرورگر برای اندروید میباشد. هردوی آنها بسیار خوب هستند. اولین آنها مرورگر استاندارد Opera میباشد. از امکانات آن میتوان به یک مسدود کننده تبلیغات معمولی، فشرده ساز ویدئو برای صرفه جویی در استفاده از ترافیک اینترنت و یک پیشخوان ( داشبورد) که میتوانید آخرین اخبار و موارد مورد علاقه خودتان را در آن ببینید. شما میتوانید یک اکانت اپرا بسازید و اطلاعات را بین این اپ و نسخه دسکتاپ آن منتقل کنید. Opera Mini یک مرورگر دیگر و سبک تر است که میتوانید انتخاب کنید. در این مرورگر بصورت پیشفرض یک نوار اعلان فیسبوک، مسدود کننده تبلیغات معمولی و موارد بیشتر است. آخرین مرورگر این کمپانی، Opera Touch، با امکان هماهنگ شدن با نسخه دسکتاپ و امکانات قدرتمند تری به بازار آمده است. مانند همه مواردی که در لیست بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ قرار دارند، این مرورگر ها هم نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند که آنها را برای استفاده های خاصی مناسب میکنند.


مرورگر Phoenix

مرورگر phoenix اندروید

مرورگر Phoneix توانسته بسیاری از کارها را به درستی انجام بدهد. از امکانات خوب این نرم افزار میتوانیم به مسدود کننده تبلیغات، توانایی مصرف کمتر از ترافیک اینترنت (که در کشور های کمتر توسعه یافته، ویژگی مهمی به حساب میاد)، حالت شب، حالت خصوصی و موارد بیشتر اشاره کنیم. بزرگترین چیزی که باعث شهرت این مرورگر شده، پشتیبانی از ۳۴ زبان مختلف و ویژگی دانلود افلاین آن است. یعنی تقریبا همه ویدئو ها و صفحه های اینترنتی قابل ذخیره شدن برای خواندن در حالت آفلاین میباشند. البته گاهی اشکالات ناخواسته ای در نرم افزار ظاهر میشود که بیشتر آنها قابل چشم پوشی هستند. این مرورگر واقعا یکی از مناسبترین های لیست مرورگر اندروید ۲۰۱۸ میباشد. زیرا با توجه به اینکه کاملا رایگان است، میتواند پا به پای بزرگترین نام های این دنیا به رقابت بپردازد. البته ممکن است گاهی تبلیغاتی در آن نمایش داده بشوند.


مرورگر Samsung Internet Browser

مرورگر samsung internet browser اندروید

ما برای اینکه مرورگر داخلی گوشی های سامسونگ را در لیست بهترین مرورگر اندروید ۲۰۱۸ قرار بدهیم، کمی شک داشتیم. اما Samsung Internet Browser به طرز شگفت انگیزی خوب است! این مرورگر دارای پشتیبانی از حرکات دست (Gesture)، پلاگین ها، یک منوی سریع و تعدادی المنت با طراحی متریال میباشد. بعضی از پلاگین ها میتوانند کارهایی مانند مسدود کردن تبلیغات را انجام بدهند. همچنین امکاناتی برای مواردی مانند خرید از Amazon، خرید آنلاین و پشتیبانی از ویدئو های ۳۶۰ درجه وجود دارد. این مرورگر را بسیاری از دارندگان گوشی های سامسونگ، قبل از اینکه Chrome را به عنوان مرورگر پیشفرض انتخاب کنند، می بینند. این مرورگر برچسب Beta را بر روی خود دارد. اما با این حال پایدارتر از بسیاری از مرورگر هایی است که برچسب Beta ندارند و حتی در این لیست هم میتوانید آنها را ببینید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا