مود تصویر در تصویر واتس اپ برای اندروید معرفی می شود

مود تصویر در تصویر واتس اپ معرفی شد. برای آشنایی با برنامه چی همراه باشید:

  • نسخه که در راه است ویدئوهای های تصویر در تصویر واتس اپ را پشتیبانی خواهد کرد.
  • این قابلیت به کاربران این اجازه را می دهد که بدون ترک کردن واتس اپ کلیپ های یوتیوب و اینستاگرام را تماشا کنند.
  • در برنامه زمان بندی منتشر شده برای آپدیت اشاه ای به این موضوع نشده، اما انتظار آن می رود در چند هفته آتی از این قابلیت معرفی به عمل آید. (منبع نوشته: AndroidAuthority)

واتس اپ در آپدیت های سال ۲۰۱۸ قابلیت های مطلوبی ارائه کرده است که هنوز این روند ادامه دارد. طبق گزارش همیشه موثق WABetaInfo، پلتفرم پیام رسانی در حال آماده شدن برای اجرای این قابلیت در سیستم عامل اندروید می باشد.

ویدئو های تصویر در تصویر واتس اپ، که برای اولین بار در ماه می برای سیستم عامل iOS معرفی شد، به کاربران این اجازه را خواهد داد تا همزمان هنگام چت کردن در واتس اپ در یک صفحه کوچک ویدئوهای یوتیوب و اینستاگرام را تماشا کنند. به عبارت دیگر، نیازی نیست برای مشاهده سریع کلیپی که برایتان فرستاده شده به برنامه یوتیوب یا اینستاگرام مراجعه کنید. اما این قابلیت جدید با استوری های اینستاگرام سازگار نیست و برای مشاهده استوری باید به برنامه اینستاگرام مراجعه کنید.

برای فعال کردن مود ویدئوهای تصویر در تصویر واتس اپ، کافیست تا آیکون پخش کردن را که در لینک ویدئوی فرستاده شده مشاهده می شود لمس کنید  تا ویدئو در همانجا برای شما پخش شود.

در حال حاضر به نظر نمی رسد ویدئوهای تصویر در تصویر واتس اپ برای ما قابل استفاده باشد، اما انتظار آن می رود در چند هفته آتی این قابلیت برای استفاده کاربران روانه بازار بشود. علاوه بر Group Calls، Suspicious Link Detection و سایر قابلیت های ادمینی، این می تواند آخرین قابلیت معرفی شده برای واتس اپ در سال ۲۰۱۸ باشد.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا