دانلود و بررسی اپلیکیشن متن یار تبدیل عکس به متن فارسی

تایپ کردن شاید کار بسیار مشکل و زمان بری برای تعدادی از افراد باشد. این کار نیاز به تمرین و وقت گذاشتن دارد که برای حرفه ای شدن امری ضروری بنظر میرسد. حتی گاهی تایپیست های حرفه ای هم برای تایپ کردن زمان کافی و مناسبی ندارند. در این مقاله از سایت برنامه چی میخواهیم اپلیکیشن متن یار را به شما معرفی کنیم که میتواند عکس های فارسی و انگلیسی را به متن تایپ شده برای شما تبدیل بکند. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن متن یار

در این مقاله موارد زیر بررسی میشوند:
متن یار چیست؟
نصب و راه اندازی متن یار
چجوری با متن یار کار کنیم؟
تبدیل عکس به متن با استفاده از متن یار
کیفیت تبدیل عکس به متن چگونه است؟
تبدیل متن به عکس با استفاده از متن یار کجا کاربرد دارد؟
قیمت ها و نحوه افزایش اعتبار
دانلود اپلیکیشن


متن یار چیست؟

متن یار تبدیل گر متن است که تصاویر دریافتی را پردازش نموده و متن موجود در آنها را استخراج میکند. استفاده از متن یار برای پردازش های ابتدایی رایگان است اما برای ادامه میبایست حساب خود را شارژ کنید. استفاده از این خدمات نیازمند ورود شما به سیستم با استفاده از شماره تلفن همراه است.

متن یار علاوه بر اپلیکیشن بصورت ربات تلگرامی و وبسایت نیز در دسترس است.


ویدئوی نقد و بررسی متن یار


 نصب و راه اندازی متن یار

اپلیکیشن متن یار یک نرم افزار ایرانی است که میتوانید آن را از استور های ایرانی اندروید هم به راحتی تهیه کنید. از انتهای همین مقاله میتوانید به لینک های دانلود آخرین ورژن اپلیکیشن متن یار دسترسی داشته باشید. نصب و راه اندازی این اپلیکیشن کار بسیار ساده ای است و پیچیدگی خاصی ندارد. بعد از دانلود این نرم افزار ممکن است که برای نصب اپلیکیشن مجبور باشید مجوز نصب را به آن بدهید که در ویدئو درباره آن توضیح داده ایم. (اگر گوشی تازه باشد یا مثلا برای اولین بار از یک نرم افزار خاص اقدام به دانلود این اپلیکیشن و سپس نصب آن بکنید این مجوز لازم میشود. وگرنه آن قسمت را نخواهید دید).

نصب و راه اندازی متن یار

از انتهای همین مقاله میتوانید به لینک های دانلود آخرین ورژن اپلیکیشن متن یار دسترسی داشته باشید.

وقتی که اولین بار اپلیکیشن را باز میکنید، برای فعالسازی باید شماره موبایل خودتان را بنویسید و کدی که برایتان ارسال میشود را درون اپلیکیشن وارد کنید. بعد از این صفحه اصلی اپلیکیشن تبدیل عکس به متن اجرا میشود و میتوانید با آن کار کنید. با ما همراه باشید تا کارکرد این اپلیکیشن را با هم بررسی کنیم.

فعالسازی متن یار

چجوری با متن یار کار کنیم؟

اپلیکیشن متن یار یک اپلیکیشن تبدیل عکس به متن میباشد که به کار کردن با آن اصلا سخت نیست. وقتی که از مرحله فعالسازی رد بشوید و به صفحه اصلی نرم افزار برسید، یک صفحه خالی جلوی شما قرار دارد که دکمه زرد رنگی در گوشه پایین آن دیده میشود. این دکمه را که لمس کنید میتوانید تصاویر نوشته های خودتان را از طریق دوربین یا از روی حافظه داخلی گوشی به متن یار وارد کنید تا در روند تبدیل عکس به متن مورد استفاده قرار بگیرند.

نحوه کار کردن با متن یار

تبدیل عکس به متن با استفاده از متن یار

وقتی که عکس متنی که گرفته اید را درون اپلیکیشن بارگذاری میکنید، باید منتظر باشید تا پردازش بشود. بعد از تکمیل شدن پردازش که معمولا مدت بسیار کمی (یعنی در حد چند ثانیه) طول میکشد، میتوانید متن تایپ شده آماده را تحویل بگیرید. این کار با استفاده از پردازش تصویر و توسط کامپیوتر ها انجام میشود. بنابراین باید دقت کنید که عکسی که انتخاب میکنید تاثیر زیادی روی نتیجه نهایی دارد.

تبدیل عکس به متن

مطمئنا شما هم خیلی از جاها در حال تایپ کردن از روی عکس بوده اید و آرزو میکردید که کاش ابزاری وجود داشت که این کار را در چند ثانیه برای شما انجام میداد. یا حتی به این فکر کنید که تبدیل پی دی اف های فارسی به متن، آن هم بدون به هم ریختگی چقدر میتواند به شما کمک کند.


کیفیت تبدیل عکس به متن چگونه است؟

بررسی هایی که توسط ما روی این اپلیکیشن انجام گرفت نشان داد که عملکرد بسیار قدرتمندی دارد. ما با استفاده از متن یار از کاغذ های نوشته دار و متن هایی که روی صفحه نمایش نشان داده میشد عکس گرفتیم و اجازه دادیم آنها را برای ما پردازش کند. و باید بگم که نتیجه این کار من را شگفت زده کرد. (بذارین این رو توی پرانتز و خودمونی بگم. من فکر نمیکردم نرم افزار های ایرانی بتونن به این خوبی کار پردازش متن و تبدیل متن به عکس رو انجام بدن. بدون اغراق متن یار میتونه کار خودش رو خیلی خوب انجام بده).

البته همانطور که در ابتدا گفتیم عکسی که برای پردازش انتخاب میکنید تاثیر زیادی در خروجی خواهد داشت. به عنوان مثال اگر از یک صفحه کاغذی عکس میگیرید، باید صفحه بدون تا خوردگی و کاملا صاف باشد. همچنین نورپردازی صفحه هم باید مناسب باشد و سعی کنید هیچ سایه ای روی متن ها نیفتد. در این صورت همه متنی که درون عکس قرار دارد به صورت تایپی برای شما آماده میشود.

در مورد عکس هایی که میگیرید باید این را در نظر داشته باشید که عکس های شما باید بصورت تایپ شده باشند. متن یار هنوز نمیتواند دست خط افراد مختلف یا فونت های عجیب و غریب و فانتزی را تشخیص بدهد.

اما اگر از متنی عکس میگیرید که روی صفحه نمایش قرار دارد، مثل اسکرین شات یا عکسی که با دوربین از صفحه لپتاپ یا تلویزیون گرفته اید، نتیجه برای ما کاملا بدون اشتباه بود. حتی متن یار توانست عکس هایی نوشته های فارسی و انگلیسی همزمان داشت را به درستی و بدون به هم ریختگی به متن تبدیل کند. (ایول متن یار!!!).


تبدیل متن به عکس با استفاده از متن یار کجا کاربرد دارد؟

درباره این که کاربرد تبدیل عکس به متن چه حاهایی میتواند باشد صحبت کردیم. اما مطمئنا شما هم خیلی از جاها در حال تایپ کردن از روی عکس بوده اید و آرزو میکردید که کاش ابزاری وجود داشت که این کار را در چند ثانیه برای شما انجام میداد. یا حتی به این فکر کنید که تبدیل پی دی اف های فارسی به متن، آن هم بدون به هم ریختگی چقدر میتواند به شما کمک کند. البته شاید مقداری هزینه هم برای شما داشته باشد اما گاهی آنقدر این کار برای شما حیاتی میشود که حاضرید هزینه آن را هم بپردازید.


قیمت ها و نحوه افزایش اعتبار

افزایش اعتبار

بصورت پیشفرض و هنگامی که این نرم افزار را اجرا میکنید به اندازه ۳ عکس به شما اعتبار رایگان تعلق میگرد. برای پردازش های بیشتر باید اعتبار خود را افزایش بدهید که سه راه برای آن وجود دارد:

  • دریافت اعتبار رایگان با دعوت دوستان: با دعوت از دوستان خود میتوانید ۵ اعتبار رایگان دریافت کنید و به دوستان خودتان هم ۵ اعتبار رایگان هدیه بدهید. دوستان شما باید بعد از نصب شماره موبایل شما را به عنوان کد معرف وارد نمایند.
  • دریافت اعتبار رایگان با مشاهده تبلیغ: هر روز میتوانید با مشاهده کردن پنج ویدئوی تبلیغ ۳۰ ثانیه ای، ۵ اعتبار به اعتبار های خودتان اضافه کنید.
  • خرید بسته های اعتبار: بسته اعتبار ۱۰۰ عددی ۳۹۰۰ تومان، بسته اعتبار  ۲۲۰ عددی ۶۰۰۰ تومان، بسته اعتبار ۵۰۰ عددی ۱۱۰۰۰ تومان، بسته اعتبار ۱۲۰۰ عددی ۲۲۰۰۰ تومان، بسته اعتبار ۳۱۰۰ عددی ۵۵۰۰۰ تومان.

دانلود اپلیکیشن متن یار تبدیل عکس به متن


نظر شما چیست؟

آیا تا به حال احتیاج به چنین ابزاری را در حین کارکردن حس کرده اید؟ آیا اتفاق افتاده که بخواهید عمل تبدیل عکس به متن را انجام بدهید ولی برای زبان فارسی هیچ سرویسی را پیدا نکرده باشید؟ آیا تجربه کارکردن با متن یار یا اپلیکیشن دیگری مانند ان را داشته اید؟ تجریه و نظر خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا