دانلود و بررسی ۱۵ اپلیکیشن برتر ویرایش عکس اندروید

سه نوع اپلیکشن ویرایش عکس اندروید وجود دارد. تعدادی از آنها سعی میکنند قدرت ویرایشگرهایی که روی کامپیوتر داریم را روی موبایل برای ما شبیه سازی کنند مانند Adobe Lightroom CC. نوع دوم ویرایشگر های سبک تری مانند Snapseed هستند که سعی میکنند امکانات پایه ای را برای شما فراهم کنند و کاری کنند که تقریبا بتوانند همه کارها را برای شما انجام بدهند اما امکانات خیلی حرفه ای نداشته باشند. در آخر هم اپلیکشن های فیلتر عکس ها را داریم که فقط میتوانند افکت های مختلفی را به تصویر شما اضافه کنند. همه این مدل ها در کنار یکدیگر ممکن است باعث بشود برای پیدا کردن اپلیکیشن مناسب کمی دچار مشکل بشوید. به همین خاطر در این مقاله از سایت برنامه چی ۱۵ اپلیکیشن برتر ویرایش عکس اندروید را برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید. (منبع نوشته: AndroidAuthority)

اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید

با اینکه نرم افزار های ویرایش عکس اندروید قدرتمند شده اند، اما هنوز هم به شما پیشنهاد میکنم برای ادیت های سنگین تر و دقیق تر و بهتر از کامپیوتر استفاده کنید.

در این مقاله اپلیکیشن های زیر بررسی میشوند:
اپلیکیشن های Adobe photo editor
Aviary
Bonfire Photo Editor Pro
Cupslice Photo Editor
Fotor Photo Editor
LightX Photo Editor
PhotoDirector
Photo Effects Pro
Photo Lab
Photo Mate R3
PicsArt Photo Editor
Pixlr
SnapSpeed
TouchRetouch
Vimage
نظر شما چیست؟


اپلیکیشن های Adobe photo editor

adobe logo

Adobe در دو سال گذشته تعداد بسیار زیادی ابزار ویرایش منتشر کرده است. در میان آنها تعدادی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس هم وجود دارند. تعدادی از آنها شامل Adobe Photoshop Express، Adobe Photoshop Mix و Adobe Lightroom میشوند. هرکدام از اینها دارای تعدادی قابلیت هستند که با آنها میتوانید کارهای خودتان را انجام بدهید. شما میتوانید کارهای ساده ای مانند حذف قرمزی چشم ها یا ویرایش عکس های RAW که با موبایل یا یک دوربین DSLR گرفته اید را انجام بدهید. Adobe Lightroom همچنین آپدیت های زیادی دریافت میکند که ویژگی های جدیدی به آن اضافه میکنند. تنها بدی که دارد این است که شاید تعدادی از این ویژگی ها برای کار کردن نیاز به Adobe Creative Cloud داشته باشند.


Aviary

aviary logo

Aviary یکی دیگر از اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که مدت زمان زیادی توانسته محبوبیت خودش را حفظ کند و در کنار آن مجموعه کاملی از ابزار دارد که میتوانید برای کار های خودتان به آنها اعتماد کنید. همانند بسیاری از نرم افزار های دیگر، این اپلیکیشن هم یک قابلیت دارد که با استفاده از آن میتوانید با یک بار لمس کردن تصویر، نورپردازی و رنگ های آن را بهبود ببخشید. همچنین دارای ابزار دستی متنوعی است که به شما اجازه میدهد رنگ، روشنایی، دما، کنتراست و چیزهای دیگری را تنظیم کنید. Aviary همچنین دارای استیکر، فیلتر، حالت آرایش صورت و ابزار هایی مانند درست کردن قرمزی چشم، حذف لکه ها و سفید کننده دندان هاست.


Bonfire Photo Editor Pro

Bonfire Photo Editor Pro logo

Bonfire Photo Editor یکی از اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که محبوبیت آن همینطور دارد بیشتر و یبشتر میشود. البته اپلیکیشن خوبی است که دارای امکانات پایه ای مانند فیلترها در کنار ابزار های ویرایش عکس میشود. چیزی Bonfire را بسیار سرگرم کننده میسازد، تعداد بسیار زیاد فیلتر هایی است که از آنها پشتیبانی میکند. فیلتر های معمولی که میشناسید مانند سیاه و سفید، HDR و غیره در آن وجود دارند و در کنار آنها موارد منحصر به فردی مانند Fancy، فیلتری که عکس های شما را مانند آبرنگ میکند، وجود دارند. در این اپلیکیشن میتوانید ابزار های پایه ای ویرایش عکس مانند نرم کننده صورت و حذف کننده لکه ها را هم پیدا کنید.

bonfire اپلیکیشن اندروید

Cupslice Photo Editor

Cupslice Photo Editor logo

Cupslice یکی دیگر از اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که دارای تعداد زیادی فیلتر و افکت است تا بتواند تجربه کاربری خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. در کنار فیلتر های زیاد، میتوانید هزارن استیکر مختلف پیدا کنید و خوشبختانه توسعه دهندگان همه سعی خودشان را میکنند تا جدیدترین استیکر ها و ترند ها را در این نرم افزار جا بدهند. فیلتر ها همچنین میتوانند شخصی سازی بشوند تا چیزی که خودتان میخواهید را از درون آنها بیرون بکشید. در کنار اینها ابزار پایه ویرایش عکس مانند Crop، قاب و تنظیمات رنگ هم در این نرم افزار قرار دارند.نمیتوانیم بگوییم این مورد یکی از پیچیده ترین اپلیکیشن های این حوزه است، اما یکی از معدود مواردی است که میتوانید بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کنید. البته گاهی ممکن است باگ هایی هم در این اپلیکیشن ببینید که میتوانید از آنها چشم پوشی کنید.


Fotor Photo Editor

Fotor یکی از قدیمی ترین ها در لیست اپلیکیشن های برتر ویرایش عکس اندروید است و در بسیاری از سایت ها و بررسی ها به عنوان نرم افزاری که بیشترین آپشن را دارد دسته بندی شده است. ما هم با این مورد موافقیم. این نرم افزار دارای ابزارهایی است که از تعداد معمولی بسیار بیشتر هستند و دارای قابلیتی است که با یک بار لمس کردن تصویر میتوانید نور و روشنایی آن را بهبود ببخشید. تعدادی از ابزار های این برنامه شامل برش (Crop)، چرخاندن، تنظیم نور، تنظیم روشنایی، تنظیم کنتراست، تنظیم Exposure، تنظیم Vignetting، سایه، هایلایت، دما، Tint، RGB و اگر با این ابزار ها نتوانستید نتیجه مورد نظر خودتان را بگیرید، بیشتر از ۱۰۰ فیلتر آماده هم در این اپلیکیشن وجود دارندکه میتوانید از میان آنها هرکدام را خواستید انتخاب کنید. به نظرم باید حتما این اپلیکیشن را امتحان کنید. تنها نکته منفی این نرم افزار این است که شما را مجبور میکند یک حساب کاربری بسازید و به آن وارد شوید و همچنین عنوان گرانترین اپلیکیشن این حوزه را به خودش اختصاص داده است. البته خرید ها درون برنامه ای هستند و برای بیشتر امکانات آن نیازی نیست پولی پرداخت کنید.


LightX Photo Editor

LightX یکی از جدید ترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که موفقیت های اولیه خودش را روی iOS کسب کرده است. درون آن هم تعدادی قابلیت و ویژگی بسیار خوب قرار داده شده است. این برنامه دارای ابزار تغییر پس زمینه، افکت پاشیدن رنگ و تعدادی ابزار کشویی مانند بالانس رنگ، سطح رنگ و منحنی رنگ میباشد. شما حتی میتوانید عکس ها را با یکدیگر ترکیب کنید. همچنین LightX دارای ویژگی هایی مانند Blur، کلاژ عکس ها، تولید اشکال هندسی و استیکر نیز هست. این پلیکیشن با اینکه تازه کار است و ممکن است باگ هایی درون آن وجود داشته باشند، باز هم در بین بهترین ها قرار میگیرد و میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.


PhotoDirector

PhotoDirector یکی از اپلیکیشن هایی است که به تازگی به فضای ویرایش عکس ها در اندروید وارد شده است و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است. همانند Fotor، این اپلیکیشن هم بیشتر تمرکز خودش را روی بهبود دستی اپلیکیشن ها گذاشته و ترجیح داده کمتر به فیلتر ها تکیه کند. شما به اسلایدر های HSL، کانال های رنگ RGB، بالانس رنگ سفید و چیزهای بیشتری هستید که بتوانید به خوبی عکس های خودتان را ویرایش کنید. همچنین اسلایدر هایی هم برای tone، روشنایی، تیرگی، Exposure و کنتراست وجود دارد که بتوانید ویرایش های عمیق تری داشته باشید. این اپلیکیشن از بیشتر موارد قدرتمند تر است و برای کسانی مناسب است که چیزی بیشتر از فیلتر ها میخواهند.


Photo Effects Pro

Photo Effects Pro logo

Photo Effects Pro دقیقا یک اپلیکیشن ویرایش عکس اندروید است که برای آنهایی ساخته شده که میخواهند با فیلتر، استیکر، افکت و چیزهایی مانند اینها بازی کنند. در اینجا شما میتوانید بیش از ۴۰ فیلتر و افکت به همراه قابلیت اضافه کردن متن به تصویر را داشته باشید. یکی از امکانات کنحصر به فردی که Photo Effects Pro دارد این است که میتوانید با استفاده از انگشت خودتان روی عکس نقاشی کنید تا یک تصویر منحصر به فرد داشته باشید. مجموعه ابزار ویرایش عکس کوچکی در این اپلیکیشن وجود دارند. البته منطقی هم هست زیرا این اپلیکیشن بیشتر برای افکت دادن به عکس ساخته شده است. دانلود و استفاده از این اپلیکیشن رایگان است که این هم یکی از مزیت های آن محسوب میشود.

اپلیکیشن اندروید photo effects pro

Photo Lab

Photo Lab logo

Photo Lab در میان اپلیکیشن های ویرایش عکس محبوب قرار ندارد، اما یکی از بهترین هاست. این نرم افزار شامل ۶۴۰ فیلتر، قاب و افکت هایی است که میتوانید از آنها استفاده کنید و همین باعث میشود در میان کاملترین اپلیکیشن ها از این نظر قرار بگیرد. با این اپلیکشن میتوانید عکس های مونتاژ شده، ویرایش های سبک تصویر، افکت های ادغام شده را استفاده کنید تا عکس های منحصر به فردی بسازید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. یک نسخه رایگان وجود دارد که دارای تبلیغ است و میتوانید قبل از خریدن آن، از این نسخه استفاده کنید.

اپلیکیشن اندروید photo lab pro

Photo Mate R3

Photo Mate R3 در حقیقت بر اساس موفقیتی که Photo Mate R2 به دست آورده بود، محبوب شد. این اپلیکیشن به تازگی منتشر شده است و باید انتظار داشته باشید که بهتر و بهتر بشود. همین الان هم برای شما یک مجموعه تقریبا قدرتمند برای ویرایش عکس را آماده کرده است که شامل همه موارد پایه ای میباشد. همچنین میتواند از عکس های RAW هم پشتیبانی کند که یک آپشن بسیار خوب برای عکاسان میباشد. یگ سری ابزار برای درست کردن مشکلات لنز در این نرم افزار وجود دارد که میتواند مواردی مانند تغییر فرم، اعوجاج و انحراف رنگ ها را تصحیح کند. تنها نقطه ضعفی کع در این اپلیکیشن دیده میشود این است که بقیه نرم افزار ها هم این ابزار را دارند.


PicsArt Photo Editor

PicsArt Photo Editor logo

PicsArt مدت زمان زیادی است که حضور فعال در جمع بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید را دارد و تا امروز ۲۵۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. خوشبختانه توسعه دهنده ها هم با آپدیت های خوبی که ارائه داده اند نرم افزار را همچنان مدرن نگه داشته اند. در اینجا میتوانید بسیاری از موارد معمولی مانند ویرایش نورپردازی و فیلتر، استیکر و متن ها را پیدا کنید. PicsArt شامل بیش از ۱۰۰ ابزار ویرایش عکس به همراه جامعه بزرگی از افراد خلاق است که عکس های خودشان را با این نرم افزار به اشتراک میگذارند. میتوانید از این اپلیکیشن حتی برای ساختن GIF های متحرک و نوشتن روی عکس هایتان استفاده کنید. این یکی از ویژگی های قدرتمند در کنار بقیه قابلیت هاست. پیشنهاد میکنیم حتما از این اپلیکیشن استفاده کنید.


Pixlr

Pixlr logo

Pixlr توسط کمپانی AutoDesk طراحی شده است و به نام Pixlr Express هم شناخته میشود. این اپلیکیشن قطعا یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که خواننده های ما مرتبا پیشنهاد میکردند آن را معرفی کنیم. Pixlr یکی از بهترین بهبود دهنده هایی که با یکبار لمس صفحه کار میکنند را درون خودش دارد. همچنین قابلیت های بسیاز زیاد و قدرتمندی دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید. حتی میتوانید فیلتر، که خیلی هوشمندانه overlay نامگذاری شده اند و همچنین حالت آرایش صورت مانند حذف کننده لکه و سفید کننده دندان را هم پیدا کنید. این اپلیکیشن یکی از قدرتمند ترین های این حوزه است و تقریبا میتوانیم بگوییم برای همه افراد ابزارهایی در آن وجود دارد. خود من هم مدت هاست از این اپلیکیشن استفاده میکنم و شدیدا پیشنهاد میکنم اگر چیزی که میخواستید را در دیگر اپلیکیشن ها پیدا نکردید، حتما Pixlr را هم نصب کنید.


SnapSeed

SnapSeed logo

SnapSeed واقعا شایسته قرار گرفتن در بین بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید میباشد. گوگل این نرم افزار را چند سال پیش ارائه کرد و توانست به یکی از قدرتمند های این حوزه تبدیل بشود. پشتیبانی از فرمت RAW در این برنامه وجود دارد که میتواند عکاسان را بسیار راضی کند. شما حتی میتوانید رنگ و نور عکس را با استفاده از اسلایدر های مختلف و قابلیت بهبود با یکبار لمس صفحه، تنظیم کنید. همچنین چندین فیلتر هم برای رفع نیاز شما در این اپلیکیشن قرار داده شده اند. در کنار قدرتمندی بالایی که دارد، کاملا سبک و ساده طراحی شده است. علاوه بر اینها این مورد یکی از معدود نرم افزارهای این حوزه است که کاملا رایگان میباشد و هیچ پرداخت درون برنامه ای یا تبلیغات درون خودش ندارد. ما اول از همه این اپلیکیشن را پیشنهاد میکنیم، بعد محصولات Adobe و بعد از اینها بقیه مواردی که معرفی کرده ایم.

اپلیکیشن اندروید snapspeed

TouchRetouch

TouchRetouch logo

TouchRetouch یکی از اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید منحصر به فرد است. این اپ کارهای معمولی مانند صاف کردن پوست صورت یا حذف قرمزی چشم ها را انجام نمیدهد. در عوض، این برنامه اجزای دیگر را از عکس حذف میکند. شما میتوانید مثلا خط های براق ناخواسته، چیزهای کوچکی که نمیخواهید آنجا باشند، و حتی در بعضی موارد میتوانید آدم ها را از عکس های خودتان حذف کنید. این اپلیکیشن یا بسیار خوب کار میکند یا کاملا افتضاح. یعنی انتظار معجزه از آن نداشته باشید ولی خیلی از جاها میتواند عملکرد خوبی داشته باشد. برای دانلود از گوگل پلی باید ۱٫۹۹ دلار پرداخت کنید (که خب البته ما ایرانیا اعتقادی به خرید اپ خارجی نداریم و یه سرچ بزنین پیدا میکنین :دی).


Vimage

Vimage logo

Vimage یکی از جدید ترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که قابلیت های بسیار خوبی دارد. البته شباهت زیادی به سینماگراف LG V40 دارد. شما میتوانید عکس هایی بگیرید که هیچ قسمتی از آن متحرک نباشد و سپس المان های متحرک را به آن اضافه کنید. میتوانید ویرایش های پایه ای مانند نورپردازی، Blur، برش، چرخاندن، تنظیم کنتراست و دیگر چیزها را انجام بدهید. شما میتوانید هر تعدادی که میخواهید المان های از پیش ساخته شده ای را که در برنامه وجود دارد به تصویر اضافه کنید و به آنها جان بدهید. این اپلیکیشن میتواند عکس های منحصر به فردی بسازد که هر روز آنها را نمیبنید.


نظر شما چیست؟

در این مقاله بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید را بررسی و معرفی کردیم. اگر شما هم از اپلیکیشنی استفاده کرده اید و راضی بودین، میتونین نظر خودتون رو توی قسمت نظرات (همین پایین) بنویسین و به ما در کامل تر شدن این مقاله کمک کنید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا