بررسی و دانلود ۱۰ کیبورد اندروید برتر مناسب برای همه

برای بیشتر مردم همان کیبوردی که روی گوشی بصورت پیشفرض نصب شده است قابل قبول است. این کیبورد ها یا مخصوص و پیشفرض خود اندروید هستند یا اینکه شرکت هایی مانند سامسونگ، ال جی یا غیره کیبورد های مخصوص خود را استفاده میکنند. اما باید بدانید اینها تنها گزینه هایی نیستند که شما دارید. تعداد زیاد و متنوعی از کیبورد اندروید وجود دارد که در این مقاله از برنامه چی میخواهیم ۱۰ مورد از بهترین های کیبورد اندروید را برای شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید. (منبع نوشته: AndroidAuthority)

10 کیبورد برتر اندروید

در این مقاله کیبورد های زیر بررسی میشوند:
AI Type Keyboard
FancyFey
Flesky
Gboard
Grammarly
Multiling O Keyboard
Simple Keyboard
SwiftKey Keyboard
TouchPal Keyboard
Typany Keyboard


AI Type Keyboard

AI Type Keyboard Pro مدت زمان زیادی است که منتشر شده و یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب کیبورد اندروید است. این اپ بسیاری از ویژگی های یک کیبورد استاندارد مانند پیش بینی کلمات، تکمیل خودکار، ایموجی و شخصی سازی کیبورد میشوند. همچنین بیش از هزار پوسته برای شخصی سازی کردن کیبوردتان وجود دارد. نسخه اولیه این اپلیکیشن Trial است و ۱۸ روز به شما فرصت میدهد. بعد از آن باید ۳٫۹۹ دلار پرداخت کنید تا برای شما کار بکند. البته میتوانید روی همان ورژن رایگان بمانید و مسلما تعدادی از ویژگی ها را از دست خواهید داد. این مورد یکی از معدود کیبورد های اندروید است که یک ردیف عدد بالای آن قرار دارد. این اپ در انتهای سال ۲۰۱۷ یک مشکل امنیتی داشت که در آپدیت هایی که منتشر شد کاملا آنرا برطرف کردند.


FancyKey

FancyKey یکی از کیبورد های فانتزی اندروید است. پس توجه آن بیشتر بر روی قابلیت های شخصی سازی، پوسته ها و چیزهایی مانند اینها بوده است. در این اپلیکیشن بیش از ۵۰ پوسته، ۷۰ فونت و ۳۲۰۰ ایموجی و شکلک وجود دارد. شما میتوانید ترکیب های خلاقانه ای را با آنها بسازید. اما متاسفانه تنظیمات نوشتن آن کمی نا امید کننده و سرسری میباشد. شما تعدادی از امکانات مانند تصحیح خودکار و پیشنهاد خودکار کلمات همراه با تایپ با حرکات دست (Gesture) و پشتیبانی از ۵۰ زبان برای تایپ کردن بهره مند میشوید. تعدادی از نظرات در گوگل پلی درباره باگ ها و مشکلاتی که گاهی در برنامه وجود دارد شکایت میکنند. اما در طول تست ما مشکل خاصی را مشاهده نکردیم. اگر این مورد برای شما کار نکرد ۹ تای دیگر از بهترین های کیبورد اندروید در این لیست وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید.


Flesky

Flesky یکی از مشهورترین کیبورد های اندروید است. این اپ دارای همه قابلیت های پایه ای، شامل کنترل با حرکات دست (Gesture و Swipe)، جستجوی اینترنتی، پشتیبانی از گیف و شکلک، پوسته ها، افزونه ها و موارد دیگر میشود. تعدادی از پوسته ها هم رایگان هستند و خیلی از آنها نیازمند پرداخت پول هستند. اما در مقایسه با دیگر موارد زیاد گران نیستند. آینده Flesky کمی نامشخص است. زیرا Pinterest این کمپانی را خریده و دولوپر های آن را برداشته است. اما به هرحال یک استارتاپ دیگر شروع به توسعه بر روی این اپلیکیشن کرده اند. یعنی در حال حاضر گروه Thingthing در حال توسعه این برنامه هستند و تیم اصلی Flesky روی پینترست کار میکنند. کمی گیج کننده است اما زیاد مهم نیست، چون این کیبورد اندروید هنوز هم خیلی خوب است.


Gboard

Gboard کیبورد اندروید رسمی و پیشفرض خود گوگل است. این اپلیکیشن دارای تعداد زیادی از امکانات پایه ای مانند تصحیح خودکار، تایپ چند زبانه و ویژگی های شخصی سازی متنوع. این کیبورد محبوبیت خوبی دارد و همچنین گوگل سرچ را هم درون خودش جای داده است. یعنی میتوانید جستجو های خودتان را بدون ترک کردن محیط کیبورد انجام بدهید. همچنین جستجو در گیف ها، تایپ صوتی و گوگل ترنسلیت را نیز شامل میشود. یکی از قابلیت های جالب این کیبورد، این است که میتوانید با استفاده از نقاشی کشیدن، ایموجی های مورد نظر خودتان را جستجو کنید. گوگل ویژگی های پرکاربردی را به این کیبورد اضافه میکند. از خوبی های Gboard این است که یک کیبورد قدرتمند کاملا رایگان و بدون پرداخت درون برنامه ای است.


Grammarly

کیبورد grammarly

Grammarly یک کیبورد اندروید است که نسبتا جدید میباشد. شروع کار این کیبورد به عنوان یک افزونه برای گوگل کروم بود که اشکالات گرامری تایپ شده شما را گوشزد میکرد. ورژن اندروید آن هم همینکار را انجام میدهد. یعنی هرجا که نقطه گذاری میکنید املا و گرامر نوشته شما را چک میکند. گفتیم که نسبتا تازه است، پس هنوز جای توسعه زیادی دارد. ما منتظریم در آپدیت های بعدی ویژگی های بیشتری به آن اضافه بشوند. اما هنوز هم یک کیبورد بسیار زیبا و تمیز دارید که اشکالات گرامری شما را همزمان تصحیح میکند. یعنی جاهایی که میخواهید به زبان انگلیسی بنویسید یک ابزار خوب به حساب می آید. ما روشی که این اپلیکیشن خطا ها را به شما گوشزد میکند را دوست داریم و میتوانید حتی آز آن یاد هم بگیرید. این کیبورد هم کاملا رایگان است.


Multiling O Keyboard

Multiling O Keyboard یکی از کیبورد های اندروید است که از چندین زبان پشتیبانی میکند. در حقیقت این کیبورد بیش از ۲۰۰ زبان مختلف را پشتیبانی میکند. این مقدار تقریبا بیشتر از هر کیبورد دیگری است که میشناسید. علاوه بر این پشتیبانی گسترده از زبان ها، اپلیکیشن دارای تایپ با حرکت دست (Gesture)، توانایی تنظیم یک کیبورد مانند صفحه کلید کامپیوتر، تغییر اندازه و تغییر محل کیبورد، پوسته ها، ایموجی، لایوت های مختلف و ستون مهم اعداد. این مورد یک گزینه قدرتمند برای کسانی است که به زبان های مختلف تایپ میکنند. کیبورد های زیادی هستند که زبانهای زیادی را پشتیبانی میکنند. اما هیچکدام به خوبی Multiling این کار را انجام نمیدهند.


Simple Keyboard

کیبورد Simple Keyboard

Simple Keyboard مینیمالیست ترین کیبورد اندروید در این لیست است. این اپ تنها دارای امکانات پایه ای میباشد که شامل کیبورد، تعداد کمی قابلیت شخصی سازی و تعداد کمی پوسته میشود. تنهای Permission که از شما میخواهد هم دسترسی به موتور ویبره موبایل آن هم برای ویبره زدن هنگام لمس دکمه ها میباشد. این کیبورد برای کسانی مناسب است که یک مورد ساده و بدون زرق و برق میخواهند. همچنین هیچگونه خرید درون برنامه، تبلیغ، یا ورژن پریمیوم در آن وجود ندارد و کاملا رایگان و متن باز است. فقط بای مطمئن باشید که با نداشتن قابلیت هایی مانند چک کردن املا و تصحیح کلمات مشکلی ندارید. برای دستگاه های قدیمی تر که ممکن است فضای ذخیره سازی کمتری داشته باشند، و یا کسانی که درباره امنیت بسیار حساس هستند، این کیبورد گزینه خوبی است.


SwiftKey Keyboard

SwiftKey همیشه بین بهترین های کیبورد اندروید باقی میماند. اول از همه باید گفت این کیبورد دارای پیشبینی و تصحیح خودکار در کنار تایپ با حرکات دست (Gesture) میباشد. همچنین دارای همگام سازی ابری میباشد که میتوانید با استفاده از آن همه دستگاه های خودتان را به روز نگه دارید، پوسته ها، شخصی سازی، ستون اعداد و چیز های بیشتری است. این کیبورد میتواند بیشتر از ۱۰۰ زبان را پشتیبانی بکند. خود کیبورد و همه ویژگی های آن رایگان هستند اما برای بعضی از پوسته ها باید پول بپردازید. چند وقت پیش این کیبورد توسط مایگروسافت خریداری شد که به همین دلیل بسیاری از کاربران از ان اپ فاصله گرفتند. ولی هنوز هم به خوبی گذشته کار میکند.


TouchPal Keyboard

TouchPal Keyboard یکی از قدیمی ترین کیبورد های اندروید است. در این سال ها آپدیت های زیادی را دریافت کرده و هنوز هم توانسته در لیست بهترین های کیبورد اندروید باقی بماند. هم اکنون این کیبورد دارای تعداد زیادی از امکانات برای شخصی سازی و تایپ کردن میباشد که شامل ۵۰۰۰ پوسته، ۳۰۰ ایموجی و پوسته های شخصی سازی شده میشود. همچنین یکی از معدود کیبورد هایی است که مدل T9 هم درون آن قرار دارد و به خوبی کار میکند.  TouchPal هنوز هم با پیش بینی ابری خودش درگیر است، چیزی که Gboard و Swiftkey شاید تا کنون بهتر انجامش داده باشند. اما به هر حال این اپ یکی از بهترین کیبورد های اندروید در مارکت است و میتوانید از آن استفاده کنید.


Typany Keyboard

Typani یکی از کیبورد های جدید اندروید است. این اپ تعداد امکانات خیلی زیادی ندارد، اما تا دلتان بخواهد فانتزی است. یعنی دارای هزاران پوسته، استیکر، ایموجی و چیزهای بیشتر است. همچنین از ۹۰ زبان مختلف پشتیبانی میشود. دیگر ویژگی های این اپ شامل پیش بینی کلمات، تصحیح خودکار و مدل های مختلف کیبورد میشود. یکی از بهترین های کیبورد اندروید همین گزینه است و کاملا رایگان و بدون پرداخت درون برنامه ای میباشد. مطمئنا این اپ بیشتر از کارکرد، روی فانتزی بودن تاکید داشته است.


نظر شما چیست؟

ایا تا به حال از این کیبورد های اندروید استفاده کرده اید؟ آیا کیبوردی را نصب کرده اید که در این لیست وجود نداشته باشد اما باید در اینجا قرار بگیرد؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا