امتیاز برگزاری گردهمایی توسعه دهندگان اندروید به مدت سه سال به گوگل تعلق گرفت

گردهمایی توسعه دهندگان اندروید

گوگل اعلام کرده است سال بعد در هفتم و هشتم نوامبر میزبان نشستی از گردهمایی توسعه دهندگان اندروید خواهد بود. گوگل امتیاز این رویداد را حفظ خواهد کرد، این اولین گردهمایی توسعه دهندگان اندروید از سال ۲۰۱۵ تا کنون می باشد (گرچه در سال ۲۰۱۸ در موزه تاریخ کامپیوتر در مونتاین ویوی کالیفرنیا گردهمایی ای برای توسعه دهندگان بازی های اندرویدی برگزار کرده است). برای خواندن ادامه خبر در باره این گردهمایی، با برنامه چی همراه باشید. (منبع نوشته: AndroidAuthority)


انتظار آن می رود که این گردهمایی توسعه دهندگان اندروید، دولوپر ها را از تمامی سنین و اصناف در این دو روز با جلسات فوق تخصصی به همراه تیم مهندسی گوگل گرد هم بیاورد. گوگل همچنین قول گفتگوهای بسیار گرم و نزدیک در ساعات اداری و سخنرانی های کلیدی را داده است. (آخرین بار این میزبانی به عهده ی مهندس اندروید دیو بروک (Dave Bruke) و برای اندروید استودیو استفان کوتبرتسون (Stephanie Cuthbertson) بود).

البته بحث ها احتمالا بر روی مباحث زیربنایی و بنیادی اندروید و ابزار SDK ی آن متمرکز خواهد شد. (کلمه SDK مخفف Software Development Kit میباشد که یکی از ابزار های اساسی برای برنامه نویسی میباشد که باید در کنار اندروید استودیو روی کامپیوتر شما نصب شود). در آخرین رویداد، گوگل دومین نسخه اصلی نرم افزار توسعه دهندگان خود را با نام Android Studio 2.0 معرفی کرد. یعنی معمولا در کنفرانس های Google I/O موارد مهمی معرفی میشوند که کاربران و مشتری های گوگل آنرا دوست دارند. اما در گردهمایی توسعه دهندگان اندروید این بحث ها احتمالا بر روی مواردی است که ارتباط بیشتری با برنامه نویسی اندروید دارند.

اگر مطالب گفته شده برایتان جالب بود می توانید کانال توسعه دهندگان اندروید را در twitter و Google+ برای آگهی های بیشتر دنبال کنید. گوگل متذکر شده است به زودی جزئیات بیشتری درباره این رویداد منتشر خواهد شد.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا