بهترین موزیک پلیر اندروید دانلود و معرفی ۱۰ موزیک پلیر برتر

بیشتر کاربران این روز ها به سمت سرویس های آنلاین پخش موسیقی رفته اند. مواردی مانند Pandora، Spotify، Google Play Music یا Apple Music از این سرویس ها هستند. اما با اینحال هنوز هم مردمی مانند ما هستند که ترجیح میدهند کالکشن صوتی خودشان را داشته باشند و به آنها گوش بدهند. زیرا سرویس های آنلاین هنوز به کیفیت خوبی نرسیده اند. اگر شما هم دوست دارید از مجموعه آهنگ های خودتان استفاده کنید و موزیک پلیر اندروید پیشفرض برای شما کافی نیست، در این مقاله لیست ۱۰ تایی بهترین موزیک پلیر اندروید را برای شما آماده کرده ایم. با برنامه چی همراه باشید. (منبع نوشته: AndroidAuthority)

در این مقاله اپلیکیشن های زیر بررسی میشوند:
BlackPlayer
JetAudio HD
MediaMonkey
Musicolet Music Player
Neutron Player
Phonograph
PlayerPro Music Player
Poweramp
Pulsar Music Player
Shuttle+ Music Player


BlackPlayer

blackplayer بهترین موزیک پلیر اندروید

BlackPlayer یک اپلیکیشن ساده ولی بسیار عالی است که فاصله کمی میان شما و موسیقی ایجاد میکند. این برنامه دارای تب (Tab) های مختلف میباشد که میتوانید آنها را شخصی سازی کنید تا فقط همان هایی که دوست دارید نشان داده شوند. علاوه بر همه اینها، دارای اکولایزر، ویرایشگر تگ، پوسته های مختلف و پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج پخش موسیقی میباشد. همچنین هیچ تبلیغی هم در این نرم افزار مشاهده نخواهید کرد. BlackPlayer مطمئنا یک گزینه ساده و بسیار خوب برای علاقه مندان به طراحی ساده و مینیمال میباشد. نسخه رایگان این اپلیکیشن هم امکانات کمتری نسبت به نسخه پولی آن دارد. به هرحال میتواند در لیست ۱۰ تایی بهترین موزیک پلیر اندروید قرار بگیرد و ارزش امتحان کردن را داشته باشد.


JetAudio HD

jetaudio hd بهترین موزیک پلیر اندروید

JetAudio مدتهاست که محبوب کاربران اندروید است. زیرا در عین سادگی، به قدری امکانات و ویژگی های خوب دارد که بتوانیم لقب بهترین موزیک پلیر اندروید را به آن اختصاص بدهیم. این اپلیکیشن دارای تنوع زیادی از تقویت کننده های صدا میباشد که بصورت افزونه ارائه شده اند. بنابراین در مقایسه با گذشته، میتوانید تجربه بهتری از موسیقی داشته باشید. علاوه بر اینها، اکولایزر (با ۳۲ حالت از پیش تعریف شده)، افکت های ساده مانند افزایش باس، ویرایشگر تگ، ویجت، و حتی پخش MIDI از امکانات دیگر این اپلیکیشن هستند. هردو نسخه رایگان و پولی در عملکرد دقیقا شبیه به یکدیگر هستند. به جز اینکه در نسخه پولی تبلیغات حذف شده و میتوانید پوسته هم انتخاب کنید.


MediaMonkey

mediamonkey بهترین موزیک پلیر اندروید

MediaMonkey شاید یک مورد عجیب در لیست ده تایی بهترین موزیک پلیر اندروید باشد. این اپلیکیشن دارای امکانات زیادی است که شامل امکانات دسته بندی هم میشود. یعنی شما میتوانید در این اپلیکیشن کتاب های صوتی یا پادکست ها را هم سازماندهی کنید. همچنین آهنگ ها را بر اساس Composer ها هم میتوانید مرتب کنید (بقیه موزیک پلیر ها معمولا فقط بر اساس هنرمند این کار را انجام میدهند). علاوه بر اینها امکانات پایه ای مانند اکولایزر را هم دارا میباشد. چیزی که MediaMonkey را بسیار خاص میکند، این است که توانایی انتقال موسیقی های شما از کامپیوتر به گوشی و برعکس را با استفاده از WIFI دارد. ممکن است تنظیمات آن کمی دشوار باشد، اما قابلیت منحصر بفردی به شمار میرود. رابط کاربری هم ساده است و یک گزینه بسیار خوب میباشد.


Musicolet Music Player

musicolet music player بهترین موزیک پلیر

Musicolet تعداد زیادی ویژگی بسیار عالی دارد. حتی ممکن است تا کنون به بعضی از این ویژگی ها در یک پخش کننده موسیقی توجه نکرده باشید. به عنوان مثال آفلاین بودن کامل بدون هیچ دسترسی به اینترنت، رابط کاربری سبک و اپلیکیشن کم حجم از این ویژگی ها هستند. این اپلیکیشن دارای صف های پخش جداگانه (یکی از امکانات کمیاب)، اکولایزر، ویرایشگر تگ، پشتیبانی از متن، ویجت، نمایش فولدر ها و موارد بیشتر است. این برنامه یک گزینه عالی برای کسانی است که میخواهند فقط یک پخش کننده موسیقی، بدون چیزهای اضافه داشته باشند. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و به خاطر عدم دسترسی به اینترنت، هیچ تبلیغی ندارد.


Neutron Player

neutron player بهترین موزیک پلیر اندروید

Neutron Music Player یکی دیگر از موزیک پلیر هایی است که به اندازه ای که باید، معروف نشده است. این اپلیکیشن دارای یک موتور رندر صوتی ۳۲/۶۴ بیت میباشد که (به گفته توسعه دهنده ها) مستقل از سیستم عامل اندروید است. این ویژگی باعث میشود موسیقی بهتر پخش شود و کیفیت بالاتری داشته باشد. همچنین این نرم افزار خصوصیات زیاد دیگری نیز دارد که میتوان از آنها به پشتیبانی از فرمت های حرفه ای موسیقی (Flac، MPC و غیره)، اکولایزر داخلی و … اشاره کرد. هرچند شاید قیمت این اپلیکیشن کمی زیاد باشد، اما باز هم در لیست ۱۰ تایی بهترین موزیک پلیر اندروید قرار میگیرد.


Phonograph

phonograph بهترین موزیک پلیر اندروید

Phonograph یکی از موارد جدید در لیست بهترین موزیک پلیر اندروید است که همیشه خودش را ساده، سبک و آسان برای استفاده معرفی میکند. البته باید گفت در اکثر این زمینه ها موفق بوده است. این اپلیکیشن یک رابط کاربری کلاسیک به سبک متریال دیزاین دارد. همنچنین میتوانید پوسته ها را هر وقت که خواستید عوض کنید. اما متاسفانه ویرایشگر پوسته آن زیاد قدرتمند نیست. از امکانات این نرم افزار میتوان به ویرایشگر تگ، لیست پخش، ویجت صفحه اصلی و تعدادی ویژگی ناوبری است. ناوبری کارکرد ساده ای دارد و برای کسانی مناسب است که میخواهند بدون هیچ کار اضافه ای فقط به موسیقی گوش بدهند. این اپلیکیشن در لیست بهترین موزیک پلیر اندروید قرار میگیرد و ارزش امتحان کردن را دارد.


PlayerPro Music Player

playerpro music player بهترین موزیک پلیر اندروید

PlayerPro Music Player یکی دیگر از موارد کمتر شناخته شده ای است که ارزش عنوان بهترین موزیک پلیر اندروید و بازدید و شهرت بیشتر را دارد. این اپلیکیشن دارای یک رابط کاربری زیبا است که دسترسی و استفاده از همه امکانات را ساده میکند. همچنین پوسته هایی هم برای آن وجود دارند که میتوانید آنها را دانلود و نصب کنید. از امکانات این نرم افزار میتوان به توانایی پخش ویدئو، یک اکولایزر کمیاب ۱۰ باند، پشتیبانی از Android Auto و Chromecast، افکت های صوتی گوناگون و تعدادی ویژگی سرگرم کننده مانند تکان دادن گوشی برای تعویض آهنگ اشاره کرد. همچنین از موزیک HiFi با نهایت کیفیت ۳۲ بیت و ۳۸۴ کیلوهرتز پشتیبانی میکند. میتوانید نسخه دمو را به رایگان دانلود کنید و سپس برای نسخه پولی ۴٫۹۹ دلار پرداخت کنید.


Poweramp

poweramp بهترین موزیک پلیر اندروید

Poweramp برای مدت ها بهترین موزیک پلیر اندروید برای بسیاری از کاربران بود. رابط کاربری این اپلیکیشن براق است و میتوانید پوسته هایی را برای آن از گوگل پلی استور دانلود کنید. Poweramp دارای امکانات پخش زیادی میباشد. مانند پخش بدون وقفه، ترکیب ابتدا و انتهای موسیقی ها و پشتیبانی از انواع مختلف playlist های موجود. همچنین ویرایش تگ، ویجت و تنظیمات شخصی سازی هم در آن وجود دارند. این نرم افزار یک پخش کننده قوی است که میتواند با سلیقه اکثر کاربران هماهنگ باشد.


Pulsar Music Player

pulsar music player بهترین موزیک پلیر اندروید

Pulsar را میتوان بهترین موزیک پلیر اندروید موجود در حال حاضر دانست. از امکانات آن میتوان به طراحی بسیار زیبا و متریال، ویرایشگر تگ، پخش بدون وقفه، لیست پخش هوشمند و تایمر خواب، پشتیبانی از Chromecast (که بسیار عالی است)، اشاره کرد. شاید این اپلیکیشن امکانات بسیار زیادی که در اپلیکیشن های پولی میبینیم را نداشته باشد، اما لزوما به این معنی نیست که مورد بدی باشد. اتفاقا برای کسانی که دنبال طراحی مینیمال، سبک و زیبا هستند، یک گزینه عالی است. همچنین Pulsar با اندروید آتو هم بسیار خوب کار میکند. حتی نسخه پولی آن هم اندازه دیگران گران نمیباشد.


Shuttle+ Music Player

shuttle+ music player بهترین موزیک پلیر اندروید

Shuttle Music Player یک پخش کننده موسیقی است که به شدت در حال معروف شدن است. هرچند مدتی است که سازندگان آپدیتی برای آن ارائه نداده اند. اما آنطور که معلوم است، چرخ های این اپلیکیشن دوباره  شروع به چرخیدن کرده اند. این نرم افزار پر از طراحی متریال و آپشن های مختلف است. امکاناتی مانند: اکولایزر ۶ باند، پخش بدون وقفه، پشتیبانی از نمایش متن، پوسته های زیاد و غیره. برای کاربرانی که نسخه حرفه ای را خریداری کنند، پشتیبانی از Chromecast، ویرایشگر تگ، نشان دادن فولدر ها و تم های بیشتر در دسترس قرار میگیرد. این اپلیکیشن یک گزینه عالی است که پیشنهاد میکنیم حتما آنرا امتحان کنید.


نظر و تجربه خود را با ما در میان بگذارید

ایا شما هم تا به حال از این اپلیکیشن های موزیک پلیر استفاده کرده اید؟ آیا از نرم افزاری استفاده کرده اید که از مواردی که در این لیست قرار دارند بهتر بوده باشند؟ لطفا تجربه و نظر خود را در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا