نماد سایت برنامه چی | Barnamechi

چهار ویژگی جدید گوگل نیوز که اخبار را در دسترس همه قرار میدهد

اپلیکیشن Google News در صد کشور در دسترس بوده و ده ها زبان را پشتیبانی می کند. گذشته از اینکه این نرم افزار در بسیاری از مناطق جهان کارایی دارد؛ اگر مردم گوشی یا اینترنت مطمئن و امن نداشته باشند تمام خدمات ارائه شده برای آنها از دسترس خارج میشود. با برنامه چی همراه باشید.

به همین دلیل امروزه گوگل نوید رونمایی از چهار ویژگی جدید گوگل نیوز را می دهد که به هر کسی در هر کجای دنیا که باشد این اجازه را می دهد که دسترسی مطمئن تری به اخبار داشته باشند.

چهار ویژگی جدید قرار است بر روی محیط اندروید و مناطقی از دنیا که استفاده از این گوشی ها متداول است متمرکز باشند. با این حال این ویژگی های جدید برای هر کسی مفید خواهد بود، حتی برای کسانی از شما که در شهری با پوشش بسیار خوب اینترنت هستید و از گوشی های چند میلیونی مانند آیفون استفاده می کنید.


چهار ویژگی جدید گوگل نیوز به شرح زیر است:

زمانی که شرایط برای این چهار ویژگی جدید Goole News مناسب باشد، آنها به صورت خودکار اعمال خواهند شد و نیازی نیست نگران تنظیمات فعال کردن آنها باشید. تنها کاری که باید بکنید این است که منتظر به روز رسانی های بعدی نرم افزار اخبار گوگل باشید که در چند هفته آتی منتشر خواهد شد و شامل تغییرات جدید می باشد.

شما چه فکر می کنید؟ آیا این تغییرات زندگی شما را آسان تر خواهد کرد؟

خروج از نسخه موبایل